Dvd covers laten afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hamaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een paar dvd'tjes gedownload nu wil ik de cover erbij printen maar dat gaat me veel inkt kosten omdat ik er 10-15 wil printen dus ik dacht eraan om ze te laten afdrukken door een bedrijf, nu kwam ik deze site tegen. en dan zou ik ze op 20x27 laten gaan afdrukken. Dus heeft iemand ervaring met foto.com, is het niet dat ze mijn aanvraag annuleren omdat het gaat om dvd covers en dat ik dan 10-15 euro heb uitgegeven voor niets en welk papiersoort is het best om te gebruiken je kunt kiezen uit:

Kodak Edge® glanzend fotopapier.(210, 213 gr/m²)

Dikker Kodak Royal® fotopapier (241µ, 253 gr/m²)

Of heeft iemand nog een beter alternatief ?

BVD,

Hama
 
Glanzend fotopapier lijkt me wel genoeg. Al die royal-zaken zijn niet bepaald nodig voor een dvd-covertje, toch?

Je kunt het proberen maar wel op je formaat letten he. Knip eens een papiertje in die grootte kun je meteen zien of het klopt.
 
Glanzend fotopapier lijkt me wel genoeg. Al die royal-zaken zijn niet bepaald nodig voor een dvd-covertje, toch?

Je kunt het proberen maar wel op je formaat letten he. Knip eens een papiertje in die grootte kun je meteen zien of het klopt.

Formaat klopt zo ongeveer wel want een dvd cover is: 18x27 maar die 2cm kan ik er later wel uitknippen. Maar is het niet dat het verboden is om dvd covers te laten afdrukken bij zulke bedrijven ?
 
De service gaat de inhoud niet controleren, maar uiteraard zijn dvd-covers beschermd.
 
hoe wil je die 2 cm van die cover eraf halen. Dan mist er toch een helft??(Dat is niet mooi xD)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan