wachtword netgear router kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

raccie

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2005
Berichten
48
hallo,

wie ow wie kan mij helpen,

ik heb men router een tijd terug ingesteld met een wachtwoord maar om de een of andere vage reden is dat wachtwoord veranderd.
want alle wachtwoorden die ik gebruik normaal zijn het geen van allen.het gaat om een netgear wgr614 v7.
weet iemand hoe ik dit wachtwoord kan resetten of desnoods heel de modem?
ik weet het echt niet meer en opnieuw installeren word ook moeilijk aangezien de cd-rom ook foetsie is
 
Houdt de Reset knop tenminste 10 seconden ingedrukt...
Daarna reboot de router en is het wachtwoord teruggezet naar het default wachtwoord..:

username: admin
password: password
 
Hoi,

ik heb de zelfde router.
www.routerlogin.net
Naam : Admin
Wachtwoord: password
Mocht je je wachtwoord hebben gewijzigd:
Moet je hem even resetten, naast je antenne voor draadloos zit een knopje even (15 sec) indrukken en het is klaar.

sjone
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem gereset (denk ik) heb het knopje redelijk lang ingedrukt.
en daarna aan en uit gezet maar hij doet het nog steeds niet.
wat moet ik dan doen?

ben redelijk blonT wat betreft routers :confused:
 
De enige andere reset optie is:

Voeding van de router loskoppelen, reset knop indrukken en ingedrukt houden (niet loslaten), voeding weer aansluiten en daarna nog 20 seconden de resetknop ingedrukt blijven houden... daarna moet alles (volgens Netgear) terug zijn naar de fabrieksinstellingen...

Om in de router te komen open je Internet explorer (of FF) en tik http://192.168.1.1
 
Is het niet zo dat als je de router reset dat je dan alle instellingen en aanmeldingen (computers die zijn toegevoegd) ook kwijt bent? Ik moet eigenlijk ook mn router resetten maar durf niet omdat ik bang ben het netwerk niet meer aan de praat te krijgen.
 
Is het niet zo dat als je de router reset dat je dan alle instellingen en aanmeldingen (computers die zijn toegevoegd) ook kwijt bent? Ik moet eigenlijk ook mn router resetten maar durf niet omdat ik bang ben het netwerk niet meer aan de praat te krijgen.

Ja, bij zo'n harde reset gaat inderdaad alles weer naar de "fabriekstoestand"... (niet als je alleen maar even de power eraf haalt)
Dus eventuele netwerk-ID's, WEP/WPA sleutels, poorten, enz. moet je er weer opnieuw inzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan