Eventuele oplader Sony NWZ - S638F ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stroop

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2009
Berichten
116

Hey ,

Weet iemand misschien een oplader voor mijn Sony NWZ - S638F ?
Ik heb bij de aflevering alleen een usb kabeltje meegehad.
Zo kan ik alleen via de pc opladen.
Maar op als hij leeg gaat in de vakantie , moet ik naar een internetcafe om hem opteladen.
En een normale oplader voor mijn oude mp3 pakt hij niet.
Hij past erin maar hij gaat niet opladen.
Weet iemand misschien een andere oplader hiervoor?
Alvast hartelijk bedankt.
 
heel simpel, er is een stroomaansluiting die de accu oplaadt.

tik maar eens sony + type nummer in op google, neem een nederlandse site, zoals kieskeurig nl, en kijk naar de specificaties (netstroom met een groen vinkje ervoor)
 
heel simpel, er is een stroomaansluiting die de accu oplaadt.

tik maar eens sony + type nummer in op google, neem een nederlandse site, zoals kieskeurig nl, en kijk naar de specificaties (netstroom met een groen vinkje ervoor)

En waar kan ik die kopen ?
Onder welke naam ?
 
Als je de speler nieuw gekocht hebt, zat 'ie gewoon in de verpakking, een kabel dus wat je in een wandcontactdoos kunt stoppen, en het andere uiteinde ergens in de speler.
En een handleiding zat er toch ook bij, zodat je zelf kunt kijken waar wat voor is???

Maar goed, het kan je 2e hands gekocht hebt, of zo.

Maar ik heb een perfecte oplossing voor je, een HAMO usb laadapparaat. Dat ding voorziet je usb kabel van stroom, dus meer dan dat ding, je usb kabel en je speler heb je niet nodig.

Ga naar www.conrad.nl en links kun je snel zoeken. Tik daar even het bestelnummer nummer 344388-89 en je vindt de lader.
 
Als je de speler nieuw gekocht hebt, zat 'ie gewoon in de verpakking, een kabel dus wat je in een wandcontactdoos kunt stoppen, en het andere uiteinde ergens in de speler.
En een handleiding zat er toch ook bij, zodat je zelf kunt kijken waar wat voor is???

Maar goed, het kan je 2e hands gekocht hebt, of zo.

Maar ik heb een perfecte oplossing voor je, een HAMO usb laadapparaat. Dat ding voorziet je usb kabel van stroom, dus meer dan dat ding, je usb kabel en je speler heb je niet nodig.

Ga naar www.conrad.nl en links kun je snel zoeken. Tik daar even het bestelnummer nummer 344388-89 en je vindt de lader.

Ik heb hem nieuw gekocht maar er zat geen oplader bij.
En in de handleiding stond alleen dat je met de pc moest opladen.
Maar bedankt voor je reactie :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan