iPhone 3.0 software wel of niet installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijs27

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
112
Hallo,

Ik heb op mijn iPod Touch 2G de software verzie 2.2.1 draaien.
Een tijdje geleden is er de nieuwe software uit gebracht 3.0, hier zouden nieuwe functies bijkomen.

Ik wil graag de nieuwe software op mijn ipod instaleren. Maar door de negatieve berichten zoals: accu snel leeg, iPod loop vast of die traag is, vroeg ik me af of het wel verstandig is om de 3.0 software wel te instaleren voor de iPod?
 
Ondertussen is versie 3.0.1 al gelanceerd dus echt kritieke zaken hebben ze al gefixed.

De enige reden die ik zie als ik een iPod Touch zou bezitten om het niet te doen is het bedrag van €7,99 :confused: (Heb zelf een iPhone dus had em gratis)
 
Ondertussen is versie 3.0.1 al gelanceerd dus echt kritieke zaken hebben ze al gefixed.

De enige reden die ik zie als ik een iPod Touch zou bezitten om het niet te doen is het bedrag van €7,99 :confused: (Heb zelf een iPhone dus had em gratis)

Nou, over het bedrag doe ik niet zo moeilijk. Sommige App's kan ik al niet meer op mijn iPod instaleren want dan moet ik 3.0 hebben.

Je bent op een gegeven momend verplicht om naar 3.0 over te stappen!

Maar kan je van 3.0 ook weer terug naar 2.0?
 
Downgraden is volgens mij wel mogelijk.

Daarvoor moet je wel de 2.2.1 firmware ergens op je hardeschijf hebben staan.
Door SHIFT ingedrukt te houden en op "Restore" (in iTunes, weet niet wat de NL-versie er van maakt) te klikken kun je dan de firmware opzoeken.
 
Downgraden is volgens mij wel mogelijk.

Daarvoor moet je wel de 2.2.1 firmware ergens op je hardeschijf hebben staan.
Door SHIFT ingedrukt te houden en op "Restore" (in iTunes, weet niet wat de NL-versie er van maakt) te klikken kun je dan de firmware opzoeken.

Ik heb even op YouTube gezocht en kwam wat video's tegen waar bij het uitgelegt wordt.
Ik denk helaas dat ik dat ik de 2.2.1. firmware (van Apple) niet meer op mijn computer heb staan:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan