Cd Branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nrr

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Berichten
12
Hoi,

Ik heb een vraag over cd's branden

Ik heb een album gedownload en als ik die afspeel in mediaplayer is de nummer overgang vloeiend.

Maar als ik die nummers brand en dan de cd afspeel, heb ik na elke nummer een paar seconden stilte.

Weet iemand misschien hoe ik dat anders kan branden, dat het wel vloeiend is?

Alvast Bedankt,
 
Ik gebruikte gewoon mediaplayer

Maar misschien kan ik beter andere gebruiken =S
 
met nero


Volg de volgende stappen om de perfecte live-CD te maken met Nero:

Stap 1
Start Nero 6.3.1.15

Stap 2
kies in het scherm "Nieuwe compilatie" de optie Audio-CD.



Stap 3
Klik op "Nieuw".

Stap 4
Selecteer in de bestandsbrowser de MP3-liedjes en sleep deze naar het venster voor de tracks.

Stap 5
Selecteer alle tracks. Dit doet u door op Control+A te drukken of door in het menu "Bewerken" de optie "Alles selecteren" te kiezen.

Stap 6
Klik vervolgens met de rechter muisknop op de geselecteerde bestanden en kies in het snelmenu dat verschijnt de optie "eigenschappen".

Stap 7
Klik in het scherm "eigenschappen audio-track" op het tabblad "Trackeigenschappen".

Stap 8
Plaats een vinkje achter "Cross-faden met vorige track".

Stap 9
Achter "Cross-faden met vorige track" krijgt u nu de mogelijkheid om in plaats van voor "Seconden" te kiezen voor "Frames". Doe dit.



Stap 10
Geef als aantal frames 5 in.

Stap 11
Klik op OK

Stap 12
Klik tenslotte op de knop "Brandt de compilatie" in de werkbalk. Desgewenst kunt u ook kiezen voor Recorder >> Compilatie branden.

Wanneer het brandproces voltooid is, zult u zien dat u beschikt over een live-CD met perfect in elkaar overlopende tracks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan