goede cd's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timootje4

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Berichten
121
heej,

ik brand al jaren cd's met nero express, maar ik heb nog oude radio's hier staan waar ze het vaak niet goed op doen. ligt het aan het oude dat ze het niet doen of aan iets anders? en wat doe ik eraan?

alvast bedankt,

Timootje4
 
Lastig onderwerp. Er zijn zoveel verschillende merken schijfjes en inderdaad spelen niet alle spelers elk merk lekker af. Dat is dus een kwestie van het testen van verschillende merken.
 
Zoals ik al zei, het is een kwestie van testen. Gebruik eens een ander merk. Misschien kan je er zelfs wel 1 krijgen/lenen/ruilen bij de buren.
 
ik hou het liever gewoon bij deze cd's, maar ligt het zeker weten aan de cd dan?
 
Even een vraag: brand jij als audio cd of mp3?
Als je als mp3 brandt kunnen daar de spelers wel mee overweg??
Aangezien je zelf zegt dat je meerdere oude spelers hebtEen niet iedere speler kon met mp3 ....
 
Dan zal waarschijnlijk het verhaal van Lita112 eerder opgaan.(tenzij niet goed gebrandt)
 
heej,

ik brand al jaren cd's met nero express, maar ik heb nog oude radio's hier staan waar ze het vaak niet goed op doen. ligt het aan het oude dat ze het niet doen of aan iets anders? en wat doe ik eraan?

alvast bedankt,

Timootje4
Geef je in je vraagstelling al niet zelf het antwoord?
Betekent het blauwe dat op een moderne speler de CD's het wel doen? Zo ja, dan staat het antwoord op je vraag in je vraag.
 
ik hou het liever gewoon bij deze cd's, maar ligt het zeker weten aan de cd dan?

tja, dat is een kip ei verhaal
als een cd het niet in een speler doet maar wel in een andere speler,
ligt het dan aan de speler of aan de cd??
ik bedoel: de speler doet het en de cd is ook goed, maar samen gaat het fout...
misschien tijd voor een sectie filisofie ;)
 
nouw ik heb hier oude radio's staan waar ze het niet GOED op doen.
ik heb ook dvd-spelers waar ze het wel op doen. dus jullie zeggen dat ik een ander cd'tje moet gebruiken?
 
nouw ik heb hier oude radio's staan waar ze het niet GOED op doen.
ik heb ook dvd-spelers waar ze het wel op doen. dus jullie zeggen dat ik een ander cd'tje moet gebruiken?

als jij zeker weet dat je ze als audio cd hebt gebrand en niet als data dan wel

audio cd ziet er in de verkenner als volgt uit:
track01.cda
track02.cda
etc etc

veel dvd spelers kunnen ook wav , mp3 en wma afspelen en deze brand men als data
 
ja ik brand egt op audio-cd.
nou als er egt niks anders is dan gebruik ik wel een ander cd'tje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan