MP3 werkt niet meer na verwijderen uit USB-poort.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blue Wolf

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2002
Berichten
25
Hey,

Ik heb een probleempje met de Creative ZEN Stone Plus 4 GB. De mp3-speler weigerde namelijk nog aan te gaan nadat hij in de USB-poort van een PC geplugged werd. Daarvoor was er nog niets aan de hand; deed het nog perfect. Toen ik hem aansloot op de USB-poort ging hij vervolgens niet meer aan, en ook nadat hij unplugged was weigerde hij nog aan te gaan. Toen heb ik hem even weggelegd en na 5-10 minuten sprong 'ie opeens weer even aan, maar met een lage batterij terwijl dit eerst niet het geval was.
Het duurde niet lang voordat hij weer uitging en nogmaals weigerde weer aan te gaan.

Hoe kan dit, en hoe - indien mogelijk - valt dit op te lossen? Is er anders nog een manier om de gegevens van de MP3 terug te halen?

Mvg,

Valery
 
Hoi Tim, dankjewel voor je reactie.

Maar het probleem is juist dat de mp3 niet meer aangaat en ook niet meer gedetecteerd wordt wanneer hij op de PC aangesloten wordt via de USB. Dus ik denk niet dat ik veel kan met de links die jij gestuurd hebt. :(
 
Hoi Tim, dankjewel voor je reactie.

Maar het probleem is juist dat de mp3 niet meer aangaat en ook niet meer gedetecteerd wordt wanneer hij op de PC aangesloten wordt via de USB. Dus ik denk niet dat ik veel kan met de links die jij gestuurd hebt. :(

Stuur eens een brief/mail naar de fabrikant van je MP3 speler, waarin je je verhaal uitlegt. Als dit in het Engels moet, wil ik het eventueel nog wel voor je vertalen. Als je bang bent dat jou manier van schrijven niet netjes genoeg is, wil ik dit ook nog wel verbeteren.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

MVG,
Laurens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan