ondertiteling bij de film??

Status
Niet open voor verdere reacties.

moviewesley

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2009
Berichten
15
ik heb net 2 films gedownload maar zonder ondertiteling. ik heb op een site de ondertiteling gedownload maar weet niet hoe ik verder moet doen het zijn me eerste films en ben nog een leek in zulke dingen. dus ik hoop dat iemand me goed uit kan leggen wat ik nu moet doen.
 
ik heb net 2 films gedownload maar zonder ondertiteling. ik heb op een site de ondertiteling gedownload maar weet niet hoe ik verder moet doen het zijn me eerste films en ben nog een leek in zulke dingen. dus ik hoop dat iemand me goed uit kan leggen wat ik nu moet doen.

Again:p
Download VLC media player.
En ga naar bestand en laad de ondertiteling.
Easy toch?:p
mvg
 
Welkom bij de Helpmij!

Wat wil je uiteindelijk met de films: alleen maar kijken op de computer of branden naar DVD?
 
het liefst wil ik ze ook branden maar probeer er nu ondertiteling onder te krijgen
 
het beste is brand progamma en ondertiteling gelijk doen! NERO, Ik zag ergens staan dat het ook via nero kan als ik de link vindt zal ik hem je sturen.
 
het beste is brand progamma en ondertiteling gelijk doen
Zowel Pasja´s handleiding als de mijne betreffen tools die indien gewenst meteen weg kunnen branden naar een dvd. Daarnaast hebben ze beiden de mogelijkheid om een ondertitel toe te voegen zonder dat die in het filmspoor "meegebakken" moet worden (in mijn optiek de mooiste oplossing voor ondertitels) en ik twijfel of Nero dat kan
 
ConvertXToDVD 3 kan dit. Zorg er voor dat beide bestanden precies dezelfde naam hebben (x.avi + x.srt) en in dezelfde map staan.
 
Je hebt gelijk, maar ik had dit niet gezien omdat ik nergens op geklikt had.
 
het is me gelukt maar de ondertiteling looptiets te vroeg steeds kan ik dat gelijk zetten of moet ik dan een andere zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan