niet meer knippen en plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

plasticoo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2009
Berichten
4
ik zit met het volgen probleem,
ik kan niet meer knippen en plakken vanaf een website, het lukt wel vanaf een brief of ander los document, maar nergens meer vanaf een website of iets dat via internet binnen komt.

waarschijnlijk is er ergens een file verdwenen in internet explorer , maar ik zou niet weten welk en hoe ik het zou kunnen repareren. ook komt als ik ergens op download klik het bevestigings window niet te voorschijn ( ook via een website).met dus ook niets downloaden als gevolg

het enige advies dat ik tot op heden krijg is mijn hele windows opnieuw installen, maar dat moet toch ook anders kunnen lijkt mij

wie kan me een tip aan de hand doen

bvd
 
Laatst bewerkt:
:eek:!:eek::eek:
Ik heb precies het zelfde probleem!
PRECIES
Je kan niks meer downloaden!
Niet Rechte muisknop in internet explorer niet kopiééren maar wel op je desktop :S!!

Hoe is het bij jou gekomen!?
Ik denk zelf bij mij Door register op ruimen? jij ook misschien welk programma gebruikte je daar voor?

Windows herstel? zo ja zeg het dan even.
Wat je wel kan downloaden in google pack
tik in google GOOGLEPACK en dan sellecteer je wat je wil hebben
ik zal dan firefox en google scrome nemen heb ik ook gedaan.
als je begint te download krijg je 1 wit scherm eigelijk gebeurd er niks lijk het wel
maar achter dat witte zit hij eigelijk gwn te downloaden! laat gwn kwartierje aan staan en opeens staat google scrome en firefox op je pctje ! :) daar kan je weer alles mee.
misschien kan je daar mee weer andere handige tools downloaden zoals rigsiter hersteller ofzo zo dat je je probleempje kan op lossen.

maar misschien hebben de andere helpers in dit form een veel beter plan dus wacht nog maar ff af!:p:p:p:p
 
ik heb geen enkel idee van de oorzaak, het begon nadat ik explorer 8 geinstalleert had en die weer op de reguliere manier verwijderde,, waarschijnlijk zijn er met het verwijderen file's meegegaan die niet mee moesten gaan,,
maar welke en waarvandaan,, ???????

maar bedankt voor je reactie,, ik wacht even af tot de ware vakman reageert

mvg
 
Laatst bewerkt:
tot op heden schijnt er niemand een oplossing te hebben,, zal waarschijnlijk moeten uitwijken naar het meest rigoreuze,,, format c,,,, maar aan de andere kant,, windows 7 lijkt me ook wel weer een uitdaging
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan