Recovery DVD maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

eelke88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Berichten
3
Hey:)

Ik heb een Fujitsu/Siemens Amilo XA 2528 met Windows Vista en als ik hem opstart geeft hij de melding dat ik een recovery dvd (of systeemherstel) op dvd moet maken. Hij geeft aan dat ik de F8-toets moet indrukken tijdens het bootproces. Tijdens dit proces geeft de pc alleen dat ik F2 of F12 kan indrukken. Als ik dit doe, zie ik niet hoe ik verder moet met het herstel. Als ik F8 intoets, doet hij niks.

Ik heb ergens wel gelezen dat het antwoord in de handleiding moet staan. Deze heb ik op internet gevonden, maar helaas heb ik het antwoord niet gevonden.

Zou iemand me stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik een recovery DVD moet maken?

Alvast bedankt!:)

PS: is het een probleem als ik een systeemherstel op DVD-R zet?
 
systeemherstel op dvd werkt volgens mij niet zoals je wilt dat het werkt...

meestal bij nieuwe laptops etc staat in het start menu of op je desktop een icoon dat zegt herstelschijf maken, ga naar start en zoek daar op herstel ofzo... of kijk gewoon ff de mapjes door.
 
Ik heb mijn computer al helemaal doorzocht en ook in "help en ondersteuning" informatie gezocht. Het enige dat ik kan vinden is dat ik in systeemherstel een herstelpunt kan selecteren, maar dit is niet wat ik bedoel. Is er dan een andere mogelijkheid recovery dvd of iets dergelijks te maken?
 
als er niks op je comp staat om een recovery cd te maken, zal dat -denk ik?- niet zo makkelijk gaan... je zou wel een back up kunnen maken? hier zijn ontzettend veel programma's voor, en die kan je ook gewoon op cd/dvd zetten...
 
meestal heb je een recovery gedeelte op je harde schijf die op een losse partitie staat de verborgen is, nu moet je zo'n dvd maken voor als je harde schijf crasht en je een nieuwe d'r in zet en je recover werkt niet. En misschien moet je toch eens je handleidingen gaan lezen ;)

Jobbes
 
bedankt

Sorry voor mijn late reactie, maar heel erg bedankt voor jullie reacties. Het heeft me erg geholpen:).
 
Hallo:D,

Leuk dat het werkt:thumb:.
Wilt u nog zo vriendelijke zijn de status van het bericht op opgelost te zetten? (Rechtsonder);)

Met vriendelijke groeten,

Jobbes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan