kontact maken met pc in netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
314
Ik wil van de ene pc naar de ander, ik ga dan naar mijn computer en dan naar
netwerken. Ik krijg hem dan te zien in de structuur maar als ik kontact wil maken moet ik ene gebruikernaam en ww invullen maar ik heb geen idee welke dit zijn. Waar heb ik die ingesteld op de andere pc en hoe kan ik er achter komen welke het zijn en deze evt weer uitzetten.
Van de andere pc kan ik wel zonder problemen in de ander komen. Dus de ene richting geen probleem en de ander wel :confused::confused:
 
heb je op die andere pc toevallig gebruikers? bijvoorbeeld een voor familielid 1 en de ander voor familielid 2? zo ja dan kan je die eens proberen...

werkt dat niet kan je proberen om bij gebruikersnaam administrator in te vullen en het wachtwoord leeg te laten, of eventueel helemaal niks in te vullen...

vraag ook eens aan andere personen die eventueel deze pc gebruiken of zij toevallig iets ingesteld hebben?
 
nee zitten geen andere gebruikers op en ook verder geen wachtwoorden ingesteld maar die van administrator zal ik even proberen
 
manlief zit te klooien met alle wachtwoorden en nu zie ik wel alle mappen maar kan er niet in komen
 
ik krijg te zien:
....is beschikbaar maar niet toegankelijk voor de gebruiker account waarmee u bent aangemeld

foutmelding 0x800700005

:(:(:(
 
sorry ik zou het niet weten dan, laat maar even openstaan voor als iemand anders nog ideeen heeft.
 
ik zal het eens gaan bekijken hoop dat het er stap voor stap gemeld staat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan