help bij downloaden video

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank je voor je link, maar dat is hem ook niet:confused:. Het is inderdaad een leuk filmpje en ik was hier bij en zou hem dus heel graag zelf willen hebben.
Misschien iemand anders een idee?
 
De 'echte' stream link zit verborgen achter een Javascript. Die kun je 'sniffen' met een prog. als URL helper. Daarna gebruik je een prog om Streams te downloaden (HiDownload of WMrecorder). In de link hieronder beschrijf ik aan iemand hoe dat werkt. Als je op de juiste plekken andere gegevens invoert, zou je die 3voor12 track te pakken moeten kunnen krijgen.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=382389&highlight=avro (m'n 2e post)
 
Hoi,

Dank je wel voor je reacties.
Ik heb het maar opgegeven, deze site is te goed beveiligd:confused:. Maar jou lukt het wel met een Mac? Als ik je heeel lief aankijk wil jij het dan niet voor mij opnemen?
 
Ik bedoelde meer dat toen ik nog een PC had, ik dat makkelijk kon doen, en dat ik nu niet zou weten hoe.. Ik wil wel een poging wagen, maar er is nog een andere manier, die voor jou opname goed genoeg is (denk ik). Met software als Camtasia, Fraps en nog tig anderen kun je alles opnemen wat je op je scherm ziet/hoort. Probeer het daar eens mee. Google evt verder op 'screen-capture freeware' voor gratis alternatieven.
 
aah, ik begrijp je, pc/mac. Maar lief kijken helpt dus;) Misschien dat het voor jou een uitdaging is om dit te kraken? Ik ga het zeker proberen met die andere adviesen van je, dank je wel voor je raad hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan