avi bestanden op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik1990

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
56
Hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw hier op het forum en ik kom meteen met een vraag aanzetten!
Ik heb wat films op .avi formaat staan op een aantal dvd's maar ik kan ze dus niet afspelen op mijn ps2 want deze herkent de schijf niet.

Nu wil ik een dvd speler gaan kopen, zijn er dvd spelers die .avi bestanden kunnen afspelen?

Groeten,
Erik :thumb:
 
Hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw hier op het forum en ik kom meteen met een vraag aanzetten!
Ik heb wat films op .avi formaat staan op een aantal dvd's maar ik kan ze dus niet afspelen op mijn ps2 want deze herkent de schijf niet.

Nu wil ik een dvd speler gaan kopen, zijn er dvd spelers die .avi bestanden kunnen afspelen?

Groeten,
Erik :thumb:

Die DVD spelers bestaan, er staat dan op dat ze DivX ondersteunen, dat is voor AVI!
 
Ik heb ook een PS2 en die kan .AVI afspelen.. erg raar
wij spelen ook DVD af die we gekocht hebben in winkels op me PS2
 
Oke, dat wilde ik alleen maar even weten!
Bedankt voor je snelle reacties!:thumb:
 
Ja films die ik uit de winkel koop kan ik ook gewoon afspelen op mijn PS2 maar films die gedownload zijn in .avi formaat kan hij niet afspelen.
 
Muziek kan ik afspelen die .AVI zijn maar Films volgens mij niet ik weet het niet zeker.
 
Muziek kan ik afspelen die .AVI zijn maar Films volgens mij niet ik weet het niet zeker.

Als je het niet zeker weet, dan ook maar geen antwoord geven....
En AVI bestand is ALTIJD film, NOOIT muziek....
 
[offttopic]
En AVI bestand is ALTIJD film, NOOIT muziek....
Hmmmmz ;) een avi is een container waarin een Audio en een Videostream gezet kan worden. als je alleen een Audiostream er in zet zou je kunnen zeggen dat AVI ook voor Muziek gebruikt kan worden... ;) niet dat iemand het doet maar "ALTIJD" en "NOOIT" is wel heel erg zwart wit :)
[/offtopic]

TS: Je zou er ook voor kunnen kiezen om de avis om te zetten naar dvd formaat (bijvoorbeeld met een programma als DVDflick)
 
Laatst bewerkt:
En de ps2 bij mij speelt het ook af als een muziekje bijv. Track 1 track 2 enz enz
en niet als film..
 
dan ben ik wel benieuwd hoe je die gemaakt hebt en ook benieuwd naar een screenshot van zo'n file

naamlooso.png


Met Vdownloader kan je muziekjes downloaden bijv. van Youtube af en dan download ik ze in een .AVI Format en die passen op me PS2:thumb:
 
ik wist wel dat het moest kunnen maar niet met welk prog
ook begreep ik niet waarom je dat zou willen, maar als een ps2 geen mp3 speelt is dit een goede oplossing:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan