WMP blijft hangen / slaat over

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChrystalRose

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2009
Berichten
2
Hoi,

Mijn media player blijft sinds gisteren hangen op bepaalde stukjes van nummers. Eerst dacht ik dat het kwam door een mislukte download, maar nu doet hij het ook bij nummers die ik al vaker heb gedraait en nooit eerder hebben over geslagen / zijn blijven hangen. Mijn PC is relatief nieuw, gekocht in maart, inclusief virusscanner en up-to-date software. Ik heb alle updates geïnstalleerd, en met de virusscan was ook al niets te vinden.

Weet iemand waardoor dit zou kunnen komen?

Alvast bedankt!
 
Is het steeds op dezelfde plaats in die nummers of niet?
Indien het op verschillende plaatsen gebeurt, dan lijkt het me dat er op de achtergrond teveel processen etc. lopen die de bestandstoegang (tijdelijk) vertragen, zodat het afspelen hapert.
Denk aan indexering van de harddisk, (automatische) defragmentatie, (automatische) virus-scan, download-programma's die actief zijn etc.

Succes,

Tijs.
 
Is het steeds op dezelfde plaats in die nummers of niet?
Indien het op verschillende plaatsen gebeurt, dan lijkt het me dat er op de achtergrond teveel processen etc. lopen die de bestandstoegang (tijdelijk) vertragen, zodat het afspelen hapert.
Denk aan indexering van de harddisk, (automatische) defragmentatie, (automatische) virus-scan, download-programma's die actief zijn etc.

Succes,

Tijs.

Het is idd bij verschillende nummers. Wat je zei over de processen zou best nog wel eens kunnen. Ik heb downloadprogramma's aanstaan, en tegenwoordig ook meestal mijn virusscan. Daar had ik helemaal niet aan gedacht! Thanks!

Chrys
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan