ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milenko

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Berichten
465
goeiedag,
ik weet niet of deze vraag op de goeie plek staat... maar weet iemand toevallig hoe je ondertiteling (.srt) bij een film zet? het is een film met VOB bestanden geen AVI
m.v.g.
 
trouwens, met bijvoorbeeld BS player kunt ge nog ff testen of de gedownloade ondertiteling gelijk loopt:thumb:
 
of course, download convertXtodvd, en het is klaar, beleef het zelf!
ik heb het nu gedownload, maar nu heb ik weer ene probleem...
ik kan de VOB bestanden wel toevoegen maar de SRT bestanden niet... wie o wie kan mij helpen?:confused:
 
das simpel, klap de nodes van de treeview uit totdat je Ondertitel ziet, doe daar rechtermuisknop op, en voeg jouw ondertitel toe.
 
O ja, en als je de trial versie van ConvertXtodvd gebruikt, zal er in jouw video een watermerk af en toe te zien zijn, koop het programma, of....:p
 
Ehh,, als ik gewoon op het knopje van Toevoegen klik en ik zoek op alle bestanden. Kan die de ondertiteling wel vinden, maar als ik het allemaal selecteer en op openen druk. Komt er niks in het vakje te staan. Terwijl als ik mijn VOB bestanden selecteer, komen ze er wel.:confused:
 
heeft iemand enig idee? het is voor mijn vriendin :( een andere optie is ook goed...
 
Er bestaat een programmatje: Format Factory
Hiermee kun je, je video converteren naar vele mogelijkheden, je kunt de ontertitels toevoegen en die converteerd hij dan mee! Dit programma gebruik ik altijd, het is handig en gratis!
 
Er bestaat een programmatje: Format Factory
Hiermee kun je, je video converteren naar vele mogelijkheden, je kunt de ontertitels toevoegen en die converteerd hij dan mee! Dit programma gebruik ik altijd, het is handig en gratis!
Ik heb dit programma even geinstaleerd en geprobeerd, maar ook dit werkt niet. Als ik de VOB en SRT bestanden samenvoeg, geeft hij een error als hij de SRT bestanden moet omzetten... Het komt er ook niet als 1 heel AVI bestand uit. Je krijgt elke scene in een appart AVI gebestand :( heeft er iemand een programma dat zeker weten kan werken met SRT of misschien mij kan uitleggen als ik iets fout doe?:confused:
 
Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat het een echt .srt bestand in? anders moet je even Subtitlecreator downloaden en het naar een srt omzetten. Misschien dat het dan werkt? Anders vob appart zonder srt bestand naar avi converteren?
 
Weet je zeker dat het een echt .srt bestand in? anders moet je even Subtitlecreator downloaden en het naar een srt omzetten. Misschien dat het dan werkt? Anders vob appart zonder srt bestand naar avi converteren?
ik zal het even proberen.
maar anders vob naar avi converten zonder srt? dan heb ik geen ondertiteling en dat is waar het juist om gaat...
 
ik zal het even proberen.
maar anders vob naar avi converten zonder srt? dan heb ik geen ondertiteling en dat is waar het juist om gaat...
Ik heb nu de srt bestanden kunnen converteren naar sub en idx bestanden... misschien dat mensen hier meer aan hebben?
 
Ik bedoelde dat je het vob bestand converteerd naar Avi en daarna probeert het srt bestand toe te voegen :)
Of wil je persé het vob bestand houden?
 
Ik bedoelde dat je het vob bestand converteerd naar Avi en daarna probeert het srt bestand toe te voegen :)
Of wil je persé het vob bestand houden?
nee een avi bestand zou beter zijn:) maar ik heb even op internet gekeken naar jou idee...
dit is volgens mij veel makkelijker. (Eerst avi ervan maken en dan het srt bestand dezelfde naam geven) Weet je dan toevallig ook een programma om an alle vob bestanden 1 avi bestand te maken? Ik had namelijk een converter gevonden die van alle vob files apparte avi bestanden ging maken...
M.v.g. ;)
 
heb je alleen maar vob files of ook de bij behorende IFO en BUP files ??
als deze er ook zijn autoGK gebruiken) er staat ook een goede tutorial (als je engels voldoende is)
http://www.autogk.me.uk/

probeer voortaan gelijk aan te geven wat het gewenste eindresultaat moet zijn, dat scheelt heel veel stappen die toch niet gewenst zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan