beeld via computer op tv scherm blijft groot

Status
Niet open voor verdere reacties.

tony11

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
20
Hello,

Ik kijk live tv via mijn computer op tv scherm. Als ik wil kanaal veranderen moet ik elke keer naar mijn computer lopen. Ik wil liever op mijn bankstel zitten met een afstand bediening en darrom heb ik gisteren draadloos keyboord met muis gehaald. Hij werkt well maar als die beeld groot is op tv en ik wil andre kanaal kijken dan moet ik toch naar de computer lopen. Als ik een keer kleine beeld verandert in groot beeld (normaal beeld voor tv ) dan blijft die grote beeld hangen op tv en ik moet weer naar mijn computer lopen voor kannl te veranderen. Weet iemand mischien hoe dat werkt?Alvast bedankt
Tony
 
vanaf hij werkt wel... tot... Weet iemand hoe het werkt... begrijp ik jouw vraag niet...
zo te zien werkt het dus wel maar om een kanaal te veranderen moet je toch naar je [vaste]keyboard gaan?
 
draadloos muis en keyboord

ja ik moet naar vaste keyboord gaan want die beeld op tv blijft groot en muis werkt niet op tv scherm.
 
dit lijkt mij een toetsenbord probleem...

een draadloos toetsenbord heeft gemiddeld afhankelijk van merk een bereik van 5 tot 10 m

een muis afhankelijk van merk 2 tot 15 m


Er zit op jouw zender bij de pc een callibratieknop ,druk hier eens op zodat de zender gaat zoeken naar de signalen van het toetsenbord en de muis.

batterijen willen ook vrij snel leeg gaan....

gebruik dus de aan / uit knop als je deze apparaten niet gebruikt.
 
probleem opgelost

Het werkt nu. Bedankt voor reacties.
Groeten Tony
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan