Google SketchUp 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
808
Ik weet niet precies of dit de goede sectie is (indien dit de foute sectie is, graag verplaatsen).


Ik zoek een versie van Google SketchUp die werkt met Windows 98, zover ik weet is dat versie 5, maar die kan ik niet zo 123 vinden, ik heb al vele pagina's gezien die zeggen dat ze SketchUp 5 aanbieden, maar als ik op downloaden klik krijg ik SketchUp 7 of 6

Wie kan mij helpen?
 
ben nu aan het downloaden, zal zo eens kijken of het werkt;)
 
Foutmelding:
errorsu.png
 
Zegt mij niks.. Nooit zo veel met Win98 gewerkt. (Spelletje spelen natuurlijk..). Wellicht dat een iets oudere Helpmij'er het wel weet.
 
Is even kijken.

ik zal wachten;)

Hallo jongeheer. Windows 98 dat is een lastige. Maar het probleem is van die jij hebt gedownload Die is illigaal. En als je pc een crack versie van jouw windows 98 hebt gaat dat niet samen. Het probleem is. Google zelf geeft Sketchup 5 niet meer uit. Dus hij is niet meer verkrijg baar dat kan ik met 100 % zekerheid zeggen. Maar er is een kans dat iemand reageert die hem op zijn windows 98 heeft staan. En hem wilt uploaden zodat jij hem kan downloaden. Maar je kan hem echt niet meer downloaden.
 
Dus... het is een illegale sketchup en die werkt niet met Windows 98... dus ik moet wachten op iemand die een legale kan uploaden (als ik het goed begrijp)
 
Precies

Dus... het is een illegale sketchup en die werkt niet met Windows 98... dus ik moet wachten op iemand die een legale kan uploaden (als ik het goed begrijp)

Dat staat ook op de print screen die jij hebt geplaatst dat hij illigaal is . Maar dat uploaden gebeurt niet zo snel. Maar mij lijkt het beste een andere computer te kopen er zijn ook goede 2de handse computers te koop als je niet zoveel geld hebt.
 
ja, ik ga binnenkort een Vista/7PC kopen, en ik heb er hier een aantal staan, ik heb nu maar S6 op de server gezet
 
Ik heb nog wel een tip koop Windows 7 GEEN VISTA !!!!

Het is een PC met Vista, en daarbij een gratis Windows 7 Upgrade.

daarnaast heb ik hier ook de laptops van mijn ouders, die hebben Vista en dat is prima
 
Het is een PC met Vista, en daarbij een gratis Windows 7 Upgrade.

daarnaast heb ik hier ook de laptops van mijn ouders, die hebben Vista en dat is prima

Ja maar als je heel veel games speelt of veel download Dan is het rottig met vista
01776134.jpg
 
tja, downloaden gaat goed, maar games speel ik bijna nooit, en de pc die het beste doet games is de vista
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan