Hoe zet ik deze tapes op mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo,

Ik heb een camera gekocht en als ik ga filmen komt het op een tape te staan. Er zit ook een kabel bij om hem aan mijn pc aan te sluiten. Maar ik wil precies weten hoe ik al die opnames gemakkelijk op mijn pc kan kopieren. Zonder kwaliteit verlies. Is hier een mogelijkheid voor?
 
Sorry hoor, maar m'n glazen bol doet het vandaag even niet.. Welke camera heb je, en welke computer?
 
Sorry hoor, maar m'n glazen bol doet het vandaag even niet.. Welke camera heb je, en welke computer?

Ik heb een sony video camera. en een Dell PC. met windows xp er op. Alleen bij de camera zat geen driver of bijgeleverde software ofzo. gaat het dan nog wel lukken? ik wil het graag op een gratis manier doen.
 
Je moet een speciale videokaart hebben met een video ingang of een TV kaart met video ingang.Raadpleeg de manual van dell .

Je moet de camera via de S-video-kabel of een RCA-kabel verbinden pas dan leg je de video vast met b.v.b. Windows Movie Maker.

heb je niet zo een kaart dan is het "gratis" over...

of een nieuwe beeldkaart met video ingangen
of een usb aanpassing.
 
Je moet een speciale videokaart hebben met een video ingang of een TV kaart met video ingang.Raadpleeg de manual van dell .

Je moet de camera via de S-video-kabel of een RCA-kabel verbinden pas dan leg je de video vast met b.v.b. Windows Movie Maker.

heb je niet zo een kaart dan is het "gratis" over...

of een nieuwe beeldkaart met video ingangen
of een usb aanpassing.

Ik heb alles compleeet en aangesloten. Hij is ook al aangesloten aan me computer. En ik kreeg ook een melding dat de camera geinstalleerd is en gebruikt kan worden. Alleen nu ik dingen wil recorden met Windows Movie Maker, lukt dat niet!. Ik word hartstikke ziek van dat programma alles loopt vast en ik krijg meldingen van movie maker dat de camera niet gevonden kan worden.. is er nou niet een eenvoudig gratis klein goed programma wat niet vastloopt, gewoon goed werkt om te kunnen recorden en op te slaan? in goeie kwaliteit? Mijn computer is snel genoeg om dat te kunnen. Wie weet hier wat op?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan