3D tekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
blender top programma gratis te dowlaoden via http://www.blender.org/ werk erzelf ook mee kijk maar eens!

Ja, deze gebruikte ik eerst ook, maar met blender kun je in het algemeen is het niet een breed programma. Wel qua functie's maar als je nou eens een object wil maken voor in een spel kan dit niet echt. En waarom die grote letters?
Gr. Kayle
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blender is een heel goed programma ja, maar een stuk moeilijker dan sketchup. Daarom is het om te beginnen beter voor sketchup te kiezen. En als je dan leuke animaties wilt maken exporteer je ze met sketchup naar een .3ds file en importeer je die in blender aangezien ik deze het beste vindt voor animaties te maken. Maar als je er geld in wilt steken moet je 3D Studio max (3ds max) of Gmax kopen. Een beetje duur, maar wel het geld waard. :rolleyes:
Gr. Kayle
 
wwg

ik ben gestart met blender ging goed hoor! na een paar turtorials weet je de basis van modeling al wat alleen een beetje rot gaat in blender zijn de texturen ik weet niet precies hoe dat met andere gaat maar met blender wil dat niet egt makkelijk gaan!
 
vorig jaar in de brugklas had ik een presentatie over modelering. Ik gebruikte toen sketchup. (dat kan iedereen besturen). Maar hierbij heb je geen kennis over polygonen enz. voor nodig. Daarom had ik toen kennis gemaakt met blender. Een programma waarbij je toch veel logisch moet nadenken om een hervormt object te krijgen. Dit programma is dus niks voor iemand die simpel huisjes wilt tekenen. Nogmaals: pak daar sketchup voor. En pepernoot, gebruik je youtube om tutorials te vinden voor blender? in der tijd had ik een mooie voor textures toe te voegen. Bij sketchup hoef je maar op een plaatje te klikken :D. En zou ik mischien eens een screenshot mogen hebben van een van je werken? Ik wil wel eens weten hoever je met zelf ontdekken kunt komen bij blender.
Gr. Kayle
 
wg

ik zou zelf niet met een makkelijk programma beginnen want daar kun je niet in doorgroeien! ik zou zelf gewoon beginnen in MAYA of Max maarja dat kan niet iedereen betalen (ik ook niet) en ben ik dus maar begonnen in blender als je eenmaal op weg bent dan gaat het goed! (zo moeilijk is het niet)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan