pc kan netwerkkaart niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sylleke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2009
Berichten
2
Pc: Hp Pavilion dektop w5150

Al een tijdje problemen met de verbinding, draadloos en Lan verbinding vielen altijd uit. Ook na pc herstel was dit zo het geval.
Dus heb ik mijn pc geformateerd en drivers enzo geïnstalleerd. De problemen met de verbinding bleven, 5à10min online gezeten en daarna viel de verbinding weer weg.
Dus een volgende stap ondernomen, nieuwe netwerkkaart ingestoken, drivers geïnstalleerd en alles werkte. Na enkele uren weer geen netwerk meer. Als ik naar apparaatenbeheer ga is het icoon netwerken gewoon verdwenen, ook bij netwerken is niks meer te vinden, dit was bij de vorige keren ook zo. Zou dit kunnen te maken hebben met het moederbord die niet goed meer werkt, of heeft er nog iemand zo'n probleem gehad???
 
De kaart die je er in hebt gestoken, dat is een PCI kaart? Of is het USB en de oude kaart wat was dat?

Klinkt als een erg vreemd probleem! Hardware valt zeker niet uit te sluiten, maar ik neig toch naar software. Hoe heb je de PC geherinstalleerd, met een recovery CD/partitie van de fabrikant zelf, of met een losse Windows CD?
 
De kaart die je er in hebt gestoken, dat is een PCI kaart? Of is het USB en de oude kaart wat was dat?

Klinkt als een erg vreemd probleem! Hardware valt zeker niet uit te sluiten, maar ik neig toch naar software. Hoe heb je de PC geherinstalleerd, met een recovery CD/partitie van de fabrikant zelf, of met een losse Windows CD?



Een PCI kaart, ik heb de pc geherinstalleerd met recovery cd en daarna ook met losse windows cd. Volgens mij was het moederbord beschadigd. Aangezien de pc een mooie leeftijd had, heb ik dan toch maar gewoon een nieuwe pc aangeschaft, gedaan met de problemen, toch bedankt voor de reactie!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan