Disconnecties Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ravencold

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
Berichten
37
Hallo iedereen van Helpmij.nl,

Ik heb het volgende probleem: Sinds donderdag 10 september heb ik Ziggo Z2 (10mbit) internet aangesloten. Hierbij kreeg ik een Motorola Modem (met RJ-11 poorten voor ziggo telefonie). Deze heb ik volgens de ziggo modules (installatie folders) geinstalleerd. (Modem aansluiten op lichtnet, wachten tot 4 lichtjes groen branden) de UTP kabel (netwerkkabel) in de Main PC, en controleren met de CD of dit werkt, dan het modem activeren.

Hierbij stond vermeld dat ik 20 minuten moest wachten totdat de activatie was voltooit, ik deed dit, na deze 20 minuten stond er dat het modem aangesloten was. Vervolgens sloot ik mijn Linksys WRT320N gigabit router aan. losse utp kabel van modem --> ethernet /wan slot van router, en Main PC op internet 1 (van de 4).
en weer controleren met de software van linksys. alles deed het en ook wireless beveiligd en encrypted, maar Nu komt het: Ik heb last van afknijpend internet, dat mijn modem gewoon uitslaat en 5-15 minuten later weer doorgaat. Dit is hoogstens irritant en ik wou graag weten waar dit aan zou kunnen liggen en waar ik dit zou kunnen veranderen.

Bvd Sjoerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan