Geen toegang tot Youtube account

Status
Niet open voor verdere reacties.

SNAUTZ

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
9
Hay,

Ik maak vrij veel gebruik van mijn youtube account. Nadat ik had ingelogd op een andere pc kon ik mij niet meer aanmelden op mijn eigen laptop met deze account. Ik ben uitgelogd op iedere andere pc, waar dan ook.
Aangegeven wordt dat mijn wachtwoord en of gebruikersnaam niet klopt.
Mails van youtube met gebruikersinformatie en dus ook het wachtwoord worden niet ontvangen. Ik heb in de spamfolder gekeken, gekeken of het niet op een ander mailadres binnenkwam, het mailadres van youtube aan mijn lijst toegevoegd. Alles wat in de helpfunctie van youtube zelf stond.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen en een tip heeft om het op te lossen.
Aangezien dat het al de tweede keer is dat dit mij gebeurd, zou ik het zonde vinden al dat werk weer opnieuw te moeten beginnen,
Alvast bedankt !

Groetjes Sanne
 
Heb je wel cookies enabled? - Dat wil er nog weleens voor zorgen dat je niet in youtube kan inloggen.
 
Ja dat zou kunnen.
Maar het was de pc van mijn moeder dus dat lijkt me een beetje onlogisch, haha.
Daarbij weet ze niet eens hoe dat moet denk ik.
 
Proberen op je moeders account in te loggen - lukt dat niet dan weet je in ieder geval dat het probleem bij youtube zelf ligt, en zou ik in ieder geval om de zoveel tijd een password request aanvragen en hopen dat je een mailtje ontvangt.

Kijk ook ff op youtube of je jouw channel kunt vinden, misschien hebben ze per ongeluk je account verwijdert.

Tenzij iemand een betere oplossing heeft :p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan