Probleem met LAN-verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikvH

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
23
Hallo allemaal.

Ik heb sinds 1,5 week een probleem met mijn internetverbinding. Mijn computer is toen gecrasht en nu draait mijn pc weer helemaal top. Mijn internetverbinding ligt er echter soms enige tijd uit. Dit heb ik hier voor nog nooit ondervonden.

Afgelopen vrijdag bijvoorbeeld lag mijn internet eruit. Bij configuratiescherm>netwerkverbindingen stond gewoon dat de LAN-verbinding goed was. Herstellen had ook geen zin. Het probleem is namelijk dat op mijn KPN Experia Box het lampje bij Online op die momenten niet brand. Na een paar keer resetten doet hij het soms voor een paar seconden of voor een wat langere tijd (zoals nu). Iemand die weet hoe dit komt? Op dit moment is er van een probleem dus geen sprake, maar ik zal niet verbaast zijn als morgen de verbinding weer plat ligt.

Alvast bedankt
 
Misschien ligt het probleem helemaal niet in je pc, maar eerder in je experia box? Ik zou 's avonds een keer de netvoeding eraf halen, en de volgende dag weer erin steken. Misschien helpt het, indien niet, zou ik de experia box vervangen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan