Moviemaker kan bestand niet opslaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

brookhuis1

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Berichten
225
Hai, ik heb een probleem met het opslaan van een gemonteerde film in Moviemaker. Ik krijg dit bericht:

'' Windows movie maker kan de film niet opslaan op de aangeven locatie. Controleer of de orginele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor de opslag nog beschikbaar is en of er voldoende vrije ruimte is. probeer het vervolgens opnieuw. ''

Maar...ruimte moet er genoeg zijn. En de bronbestanden zijn gewoon wmv. Geconverteerd van een dvd bestand maar ook gewoon afspeelbaar in Mediaplayer.

Heb dit probleem nog nooit gehad. Iemand een oplossing?

montein
 
Hoe groot is het bestand?
Waar wil je het opslaan?
Is die locatie als FAT32 of NTFS geformatteerd?
 
Hai,
het bestand is circa 150 mb groot, ik heb het al op diverse plekken geprobeerd neer te zetten. Mijn 2e F schijf, een extra USB disk... telkens zelfde probleem. Format geloof ik NFTS maar dat lijkt me raar als dat iets uitmaakt omdat ik dit in het verleden ook gewoon gedaan heb.

montein
 
Plaats gebrek op je C: schijf, het is daar dat je al de tijdelijke bestanden komen te staan tijdens het renderen en kan vele malen de film bestandsgrootte zijn met mischien nog een iso on the fly enz....

Schijf opruimen en defragmenteren kan al helpen en zeker je .bak's verwijden.

Rizze
 
Paar maanden terug was hier ook over geschreven en diverse oplossingen aangereikt.
Kijk in deze thread terug, je zult het zeker tegenkomen (heb nu geen tijd om het na te pluizen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan