problemen met .srt - miniscule weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

ze german

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 sep 2009
Berichten
2
Beste forumleden,

In al mijn stomiteit schijn ik mijn weergave van .srt bestanden in films verknoeid te hebben.
Het zit dus zo. Om thuis films te kunnen kijken van mijn pc heb ik mijn desktop aangesloten op onze tv. Nu had ik het probleem dat de ondertitels hierbij wat te klein werden weergegeven. In plaats van eerst eens te kijken of er in de vlc mediaplayer geen optie is om ondertitels groter weer te geven (en die is er), ben ik zo dom geweest een .srt bestand te openen met wordpad MFC toepassing en de font grootte te wijzigen.
Hierna werden de ondertitels echter miniscuul klein weergegeven en dit blijkbaar voor elk mogelijk .srt bestand dat ik heb.:shocked:
Nu heb ik naderhand gezien dat bij het afsluiten van de gewijzigde .srt in wordpad de pc de melding geeft dat de opmaak gewijzigd zal worden naar tekstbestand. Het gewijzigde bestand heeft nogaltijd de extensie van .srt.
Natuurlijk heb ik al een oplossing proberen te zoeken op internet en al ruimschoots zitten knoeien maar ik krijg het blijkbaar niet veranderd.
Moest iemand een oplossing hebben zou die meer dan welkom zijn..

Bij voorbaat bedankt voor eventuele reacties.
Mvg
 
Je kan het beste de wijzingen van die srt file doen met bv subtitle workshop.
Zo blijft de oorspronkelijke opmaak intact.
 
Je kan het beste de wijzingen van die srt file doen met bv subtitle workshop.
Zo blijft de oorspronkelijke opmaak intact.

Ja ok, maar ik ben nu vooral op zoek naar hoe ik het probleem kan herstellen. Want zelfs als ik nieuwe srt bestanden download worden deze klein weergegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan