Programma mp3 Ipod

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Berichten
323
Hoi,
Ik heb heb MP3 speler van Ipod.
Nu wil ik een aantal nieuwe liedjes aan toevoegen. Ik kan het programma hiervoor niet meer terug vinden op mijn pc. Hoe kan ik de liedjes nu toevoegen?
Greetz,
Eflux
 
Ik neem aan dat je iTunes daarvoor gebruikt? Staat normaal in:
C:\Program Files\iTunes
(dubbelklikken op iTunes.exe aldaar).

Tijs.
 
Ik neem aan dat je iTunes daarvoor gebruikt? Staat normaal in:
C:\Program Files\iTunes
(dubbelklikken op iTunes.exe aldaar).

Tijs.

Sorry voor de late reactie. Was erg druk bezig met andere dingen.
Mijn vraagstelling is waarschijnkijk niet erg duidelijk geweest.
Alle gegevens van Itunes zijn uit mijn pc verdwenen incl. het programma. Ik ben nu op zoek naar een programma van Itunes om mijn Ipod te bewerken dus de bestaande muziek door nieuwe muziek te vervangen. Ben al via internet bezig geweest om het programma zoeken maar helaas, nog, niets gevonden.
Greetz, Eflux
 
Ik snap je vraag nog steeds niet: Heb je iTunes gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, en de library opnieuw aangemaakt?

Indien dit niet lukt, dan kun je hier kijken of je van iTunes een 'portable' applicatie kunt maken, dus zonder iTunes te hoeven installeren.
Ook kun je gebruik maken van Windows Installer Cleanup als je iTunes niet verwijderd krijgt en daarna niet opnieuw geïnstalleerd (omdat er beweerd wordt dat het programma nog op de computer staat).

Daarnaast is het (als het goed is) mogelijk om je hele iPod te wissen vanuit iTunes. Als dat prima is (omdat je bijv. de muziek ook nog op je pc hebt staan), dan moet je even kijken in de handleiding van iTunes hoe je dat moet doen (help-informatie). Ook kun je daarvoor hier kijken om je iPod terug te zetten naar fabriekswaarden (waarbij ook de muziek erop wordt verwijderd).
 
Ik snap je vraag nog steeds niet: Heb je iTunes gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, en de library opnieuw aangemaakt?

Indien dit niet lukt, dan kun je hier kijken of je van iTunes een 'portable' applicatie kunt maken, dus zonder iTunes te hoeven installeren.
Ook kun je gebruik maken van Windows Installer Cleanup als je iTunes niet verwijderd krijgt en daarna niet opnieuw geïnstalleerd (omdat er beweerd wordt dat het programma nog op de computer staat).

Daarnaast is het (als het goed is) mogelijk om je hele iPod te wissen vanuit iTunes. Als dat prima is (omdat je bijv. de muziek ook nog op je pc hebt staan), dan moet je even kijken in de handleiding van iTunes hoe je dat moet doen (help-informatie). Ook kun je daarvoor hier kijken om je iPod terug te zetten naar fabriekswaarden (waarbij ook de muziek erop wordt verwijderd).

Het probleem is opgelost.
Onze oudste zoon kwam even thuis en ik hem mijn probleem voorgelegd.
Hij liep naar de pc en binnen 1 munuut :eek::eek: had hij het programma van internet geplukt.:eek:
en het loopt als een"trein". Ik kreeg van hem wel de opmerking dat ik mijn vraagstelling beter had moeten formuleren :eek:
Kan ik nu met het programma Itunes nu ook andere MP3 spelers (= dus niet Ipod) met muziek laden ? Of is Itunes alleen voor Ipods.

Met excuus voor mijn onduidelijkheid,

Met vriendelijke groet,
Eflux
 
Er zijn een paar muziekspelers die iTunes kunnen 'foppen', zodat iTunes denkt met een Apple apparaat te doen te hebben, maar over het algemeen gesproken werkt het dus alleen met Apple apparaatuur.

Fijn dat het werkt.
Als je dat nog niet gedaan had: Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan