Eeen vraagje over ulead video studio 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje1

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
65
Hallo ik heb een vraagje of te wel een probleem. Ik heb een video bewerkt van een vakantie en die duurt 1 uur en 50 minuten ongeveer en ik wil hem op dvd branedn. En dan geeft ie aan dat hij te groot is de lijn staat in het rood bij het branden. Nu vraagt of hij het wil aan passen en dan zeg ik ja dan geeft ie aan dat het enige tijd in beslag gaat nemen. Maar hij geeft dan gelijk aan branden mislukt waar ligt dat aan.
Wie kan mijn helpen om hem toch te branden of op mijn harde schijf zetten en dan later op dvd branden dat ik mijn film met shrink hem laat verkleinen.
Dus wie o wie kan mijn helpen met goede uitleg.
Bedankt alvast.

Gr Daantje
 
volgens mij kan je een dubbellayer gebruiken weet ik niet zeker hoor
maar die hebben een grotere cap.

maar die spelen veel dvd's weer nie af
je kan met movie maker hem ook kleiner maken en mee branden
de kwalitiet gaat dan wel achteruit

ik zou hem gewoon kleiner maken met verlies van kwalitiet
anders wordt het moeilijk
 
Een probleem

Hallo ik heb je reactie gelzen maar ik heb movie maker niet waar kan ik die vinden en kanje daar ook een menu mee maken met muziek.
Kan ik met movie maker ook die file oppen van de film die ik bewerkt heb met uelad video studio 11

Gr Daantje
 
Man man man, een film van 2 uur pffffff ik hoop dat je mij nooit zult uitnodigen om er naar te kijken en zo zullen er meer om niet te zeggen alle mensen zijn. Of wil jij naar een film van mij kijken van 2 uur. Als je mensen 10 minuten kan boeien met een zelf gemaakt filmpje moet het zeer zeer goed zijn laat staan 2 uur.

Verdeel je film in hoofdstukken of maak er 6 filmpjes van van 20 minuten je zal veel meer succes hebben en je problemen zij opgelost zonder kwaliteitsverlies. Dan kan je je publiek vragen of ze de ander vijf ook willen zien.

Rizze
 
Hallo

Hallo hoe doe ik dan hoofdstukken maken met ulead video studio 11kan je mij dat uitleggen ,en kan het dan wel op 1 dvd help me please.

Gr Daantje

Ps De film is heel mooi het is van onze eigen vakantie met mijn kinderen dus dan kan je blijven kijken hee.
 
Dat de film heel mooi is daar twijfel ik niet aan, en als ouder kan je nooit genoeg krijgen van de fratsen van je kroost. Als buitenstaander ligt dat wel wat anders. Als mijn vrouw aan 't patatten schillen is vind ik dat zeer mooi, maar wat hebt jij daaraan.

Met ulead video studio 11 kan ik je helaas niet helpen ik ken dat prog niet.
En waarom wil je die film zo nodig op één DVD?
Als ik jou was monteerde ik een filmpje van hoogsten 20 minuten met je mooiste shots die een verhaaltje vertellen. Iets dat je kan tonen aan vrienden en kennissen, De rest van de film kan je privé houden voor je eigen. Dat zijn dan twee schijfjes, voor de prijs moet je het niet laten. Het is tijdrovend, maar dat is filmen, de montage is veel belangrijker als de opnamen. Opnamen moeten gewoon goed zijn,er kruipt veelvouden van tijd in de montage tegenover de opnamen.

Rizze.
 
Om de kwaliteit te behouden (en dat wil je waarschijnlijk met video's van familie) zou ik ook het verdelen over twee dvd's.

Maar als je het toch op één dvd wilt, dan zijn er in mijn visie twee mogelijkheden:

Zet het project op een Double-Layer project, waardoor de grootte binnen de perken blijft.
Brand het project niet direct op DVD, maar eerst op de harde schijf.
In het laatste scherm voor het branden, kun je dit aangeven via de knop 'More Options'

attachment.php


Nadat de extra opties zichtbaar zijn, zet dan het vinkje voor 'Create disc' uit en het vinkje voor 'Create DVD folders' aan.

attachment.php


Hierna ga je branden.
In de aangegeven map komt een dvd-map te staan.
Gebruik hierna het programma DVD-Shrink om deze map te verkleinen naar een 4.7Gb DVD en brand dat naar de echte DVD.

Of de tweede mogelijkheid: verklein de kwaliteit.

Klik in het brand-scherm op de Project Settings linksonder:

attachment.php


Klik hier op Change MPEG settings en selecteer de kwaliteit waarmee gebrand moet worden.

attachment.php
 

Bijlagen

  • dvd1.jpg
    dvd1.jpg
    61,8 KB · Weergaven: 65
  • dvd3.jpg
    dvd3.jpg
    62,2 KB · Weergaven: 64
  • dvd4.jpg
    dvd4.jpg
    89,9 KB · Weergaven: 63
  • dvd2.jpg
    dvd2.jpg
    85,5 KB · Weergaven: 63
Weer een probleem

Hallo ik heb weer 1 film bewerkt met ulead video studio 11 maar wil hem even op mijn harde schijf zetten en dan even testen met menu enz,maar hij zet het er niet op als ik branden druk dan zegt ie branden mislukt ik heb dat vinkje weg gehaald van disk maken dat moet toch als ik het even op mijn harde schijf wil zetten inplaats van gelijk op dvd branden.
Waar ligt dat aan de film is maar met menu en muziekje der bij 4,38 gig groot dus niet te groot voor op dvd dus wie kan mijn helpen.


Gr Daantje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan