Geluid bij Video TS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
met Roxio Creator 2010 Pro heb ik een foto dvd willen maken alleen kan men met dit programma alleen de daarin aanwezige muziek gebruiken.
als je je eigen muziek wilt toevoegen moet je weer in de geldbuidel om de premium versie te verkrijgen.
mijn vraag nu is als ik de fotodvd met alle effecten klaar heb en gebrand op DVD de Video TS en audio TS mappen terugzet op mijn harddisk kan ik er dan nog mijn eigen muziek bijplaatsen
is er mischien een programma waar dit mee kan

met groeten
Gillian
 
Je kunt niet zomaar geluid er bij zetten. Je moet alles in de Video_TS map omzetten, er geluid aan toevoegen, en alles weer terug converteren. Een hoop gedoe, en het gevolg is kwaliteits verlies, en normaal ben je zo ook het DVD-menu kwijt. Dat kun je alleen houden met weer een 3e programma.
 
Je kunt niet zomaar geluid er bij zetten. Je moet alles in de Video_TS map omzetten, er geluid aan toevoegen, en alles weer terug converteren. Een hoop gedoe, en het gevolg is kwaliteits verlies, en normaal ben je zo ook het DVD-menu kwijt. Dat kun je alleen houden met weer een 3e programma.

Jammer maar het is het vragen waard

bedankt voor het antwoord :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan