Traag, Langzaam Internet, Help?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cray

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Berichten
127
Grote kans dat ik zelf wat fout doe maar laat ik het even uitleggen ;

Ik heb me modem/router op de 1ste verdieping staan.
Een persoon op de zelfde verdieping gebruikt draadloos internet vanaf die modem/router. Mijn computer staat op de 2de verdieping en gebruikt ook draadloos internet.
Er is ook nog een draadloze router aan deze modem/router gekoppeld voor betere draadloze verbinden, maar wordt niet gebruikt

Maar hier komt mijn probleem ;
Ik heb ook nog een xbox 360, die is rechtstreeks aangesloten op de modem/router d.m.v een kabel. ( van de 1ste naar de 2de verdieping ).

Maar elke keer als ik of de persoon op de 1ste verdieping een internetsite openen of iets dergelijks of bijvoorbeeld op MSN gaan, loopt het spelletje op de xbox vast, ( Ik heb het hier over online/mulitplayer ) Ik raak vaak de connectie kwijt of mijn connectie is slecht op het spel.:mad:

Ik heb me internet al op delen staan, mijn NAT staat uit en mijn UPnP staat aan.

Weet iemand wat ik moet doen of wat het probleem is waardoor ik zulke zwakke connectie heb op de xbox 360?:confused:

Suggesties, Tips zijn welkom,

Groet:thumb:
 
Eerste wat ik zou doen is op het moment dat het 'mis' is:
Nakijken welk ip-adres je Xbox heeft en welk ip-adres die persoon op verdieping 1 heeft.
Is daar een conflict (ip-adressen komen overeen), dan gaat het niet goed werken.
Kijk ook na op de Xbox welk ip-adres die heeft op een 'goed' moment en leg je dat naast het ip-adres van die persoon op verdieping 1 als die iets gaat doen met Internet (MSN etc.)

Verdere tips heb ik niet, kijk er even naar.

Noem ook even je provider. Stel bijv. dat je Telenet gebruikt dan kunnen maar 2 mensen Internet tegelijk gebruiken als je NAT/Routing hebt uitgezet op je router (van je router dus een switch/accesspoint gemaakt hebt).

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan