filmbestanden omzetten en/of samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

poebertje

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Berichten
197
Hallo Helpers,

Ik heb twee vragen:

Vraag 1:
Ik heb een aantal films gedownload van james bond in een pack.
Nu zijn deze packs opgedeeld in een map video_ts en dan in video_ts. ifo/vob of bup,
of in vts_01_0.ifo/vob of bup en dan verder genummerd natuurlijk.

Ik heb geprobeerd met 7-zip om ze om te zetten maar dit lukt niet.
Weet iemand met welk programma ik dit wel kan omzetten?
Zodat ik het wel kan afspelen( via externe harde schijf en xbox 360 op tv).

Vraag 2:

Met welk programma kan ik makkelijk gedownloade films die uit verschillende delen bestaat samenvoegen tot 1 bestand?
Wat ik dan kan afspelen( via externe harde schijf en xbox 360 op tv).

Alvast bedankt,

Poebertje
 
Vraag 1 is het antwoord simpel.
De audo_ts en video_ts mappen met de inhoud daarvan zijn al kant en klare dvd bestanden.
Die kan je direct branden als videodvd met je brandprogramma en is overal op afspeelbaar.

Vraag 2 kan ik indien het al vobfiles zijn niet beantwoorden.
 
Vraag 1 is het antwoord simpel.
De audo_ts en video_ts mappen met de inhoud daarvan zijn al kant en klare dvd bestanden.
Die kan je direct branden als videodvd met je brandprogramma en is overal op afspeelbaar.

Vraag 2 kan ik indien het al vobfiles zijn niet beantwoorden.

Ik wil ze op mijn externe harde schijf zetten en dan afspelen.
Dus niet branden.
Als ik ze zo wil openen zegt windows dat hij ze niet kan openen.
Dus zo afspelen lukt niet niet.
Ik heb geen aparte map met audio_ts.. alleen video_ts.
Kan ik ze ook afspelen zonder te branden via mijn externe harde schijf?
Dat is de bedoeling.
 
Ok, duidelijk, dan kan je ze id op een externe hd parkeren in eigen mapjes herkenbaar aan de filmtitel(bijv.).
Je moet op de pc wel een dvddecoder hebben.
Afspelen kan met de laatste versies van wmp of (mijn persoonlijke voorkeur) met powerdvd.
 
Ok, duidelijk, dan kan je ze id op een externe hd parkeren in eigen mapjes herkenbaar aan de filmtitel(bijv.).
Je moet op de pc wel een dvddecoder hebben.
Afspelen kan met de laatste versies van wmp of (mijn persoonlijke voorkeur) met powerdvd.

En als ik ze wil afspelen op mijn xbox 360 via mijn externe hd? Kan dat ook zo of moet ik de bestanden dan eerst omzetten via bijv AVS Video Converter of moet ik dan dvd shrink gebruiken?
 
Als het om de xbox360 gaat moet ik helaas afhaken en het antwoord schuldig blijven.
 
Sorry voor de late reactie maar mijn pc was kapot gegaan door wisselende netspanning.
Moet het nu met iets anders doen tijdelijk.

Maar is er iemand die wel weet hoe ik dit probleem kan oplossen.
Ik wil dus film/muziek of serie op mijn externe hd zetten en dan afspelen op mijn xbox 360.
Wil dus niet branden maar afspelen.
 
ik heb dus echt geen idee wat een xbox afspeelt aan formaten.
maar er van uit gaand dat je die vobs samen wilt voegen ga ik er van uit dat die xbox wel 1 vob afspeelt, maar helaas niet de andere mee pakt.

vob's samen voegen gaat met vobmerg (it's all in de name ;) )
http://www.evilmaster.net/index.php?page=tools

het helaas niet te voorspellen wat je nog aan besturing overhoud
(ondertitels, taal, extra's)

mocht je er toch een ander formaat van willen maken ... kijk dan even na wat zo'n ding vreet aan formaten:thumb:
 
Avi bestanden leest hij wel. mp3 ook..
Verder weet ik het niet.. maar ik dacht niet dat hij .vob bestanden kan lezen... dus moet ik dan eerst die .vob bestanden samen voegen en dan omzetten in avi of zoiets?
 
Beetje laat, maar ook ik was hier mee bezig. Ik heb dus met Vobmerg de Vob-bestanden samengevoegd en daarna met Avi.net er een divx van gemaakt. Dit op de Centronic gezet en alles werkt prima.
 
Heel erg bedankt voor je reactie.:thumb:
Beter laat dan nooit.

Ok dus eerst met vobmerg de bestanden samenvoegen en daarna een aviconverter er een divx mee maken en op je externe hd zetten.

Zodra mijn pc het weer doet zal ik het proberen.
Laat het hier nog weten.

nogmaals bedankt.

Poebertje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan