MP 3 op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Hallo lezers, waaronder helpers.
Ik heb een bonte verzameling aan mp3 files, en heb een Blue Rayspeler die ook mp3 geschikt is, nu heb ik al deze mp3 bestanden op een DVD gebrand met Nero 9,maar helaas herkend mijn speler niet de muziek bestanden, Wat doe ik verkeerd?

Bedankt alvast.
Kees
 
Heb je ze als 'data' of als 'een audio schijf maken' naar DVD gebrand?
 
mp 3 dvd

Ik heb eerst een data dvd met de betreffende mp3-map ingebrand. Nou, ook deze worden door de blue rayspeler herkend als fotobestanden, dus dat maakt geen verschil. Het enige dat werkt is het inbranden van de mp3'tjes als audio-bestanden (met de extensie .cda). Deze worden herkend en afgespeeld als een "gewone" audio CD, uiteraard opgenomen op een CD-Rom (voor dvd bestaat deze mogelijkheid helaas niet), overigens zonder vermedling van naam van de artist en titel van het nummer dat in de oorspronkelijke map wel staat. Je ziet op het scherm track 01, track 02 enz. Een audio cd is op zich niet zo erg, maar er gaan maar een nummertje of 25 op een schijfje.
Ik heb de indruk dat meneer Sony mij t.a.v. de specificatie: mp3 bestanden afspelen "ja", op het verkeerde been heeft gezet. Ik zal ook It's hier nog eens op aanspreken.
 
Deze player gaat het om.

De Blue Ray-speler maakt onderdeel uit van de Sony home-cinema set HTP-BD35SS en heeft als typenr. BDP-S350.
 
Hallo mensen die hebben gereageerd,maar probleem is opgelost,in de folder word gemeld dat deze speler MP3 kan spelen, maar diverse gesprekken.mails ed, blijkt SONY foute info tegeven, deze speler is NIET geschikt voor MP3.
Maar SONY heeft mijn speler GRATIS omgewisseld voor zelfde speler die WEL geschikt is voor MP3.
Een PLUIM voor Its en SONY.

iedereen bedankt die heeft gereageerd op mijn vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan