ipod kapot??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistice

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
Berichten
56
hoi.
ik heb een ipod photo 60gb .. maar opladen doet die niet meer:(.
ik heb hem al dagen aan de pc hangen, maar na een dag is hij nog niet vol en na een paar minuten is hij weer leeg:confused:.
ik heb al een andere kabel gekocht, batterij vervangen en een andere pc geprobeerd, maar niks werkt.

iemand misschien nog een idee wat het zou kunnen zijn??
 
het veiligste lijkt mij retour afzender, als je het bonnetje nog hebt en hij wat leeftijd betreft binnen de "economische levensduur" valt... :confused:
 
het veiligste lijkt mij retour afzender, als je het bonnetje nog hebt en hij wat leeftijd betreft binnen de "economische levensduur" valt... :confused:

het probleem is dat ik hem op ebay heb gekocht... onder de naam ipod.. maar het is een B merk ipod.. dus door apple afdekeurd... maar ze verkochten hem zonder dat erbij te zetten.. en na de 30 dagen retour garantie kreeg ik er pas problemen mee.. dus garantie heb ik niet echt:confused: en hij is pas 1.5 jaar oud. dus aan de levensduur van zo'n ding zal het niet echt liggen denk ik.. het is nog geen oudje.

maar iemand misschien een idee waar het aan zou kunnen liggen??
 
Aangezien de kans klein is dat hij het nog gaat doen of je je geld terug krijgt zeg ik: "elke dag een leeermoment", dus openschroeven! Maak er je eerstvolgende spreekbeurt van... :D

Ps, welkom op Helpmij
 
Aangezien de kans klein is dat hij het nog gaat doen of je je geld terug krijgt zeg ik: "elke dag een leeermoment", dus openschroeven! Maak er je eerstvolgende spreekbeurt van... :D

Ps, welkom op Helpmij

hehe.. dat had ik dus al lang gedaan..
maar aangezien er niks doorgebrand is enzo zie ik ook niet meteen wat er kapot is.. en wat ik dus nog zou kunnen gebruiken om er zelf iets van te knutsele:rolleyes: ik had hier zoiezo nog een kleine 120gb schijf liggen waar ik een mp3'tje van wou maken.. maar die printplaatjes die erbij moeten zijn mij een beetje te duur, en dan zou ik ze zelf ook nog moeten maken. maar nu ik mijn ipod toch niet ga verkopen omdat ik er maximaal 30 euro voor krijg denk ik dat ik maar eens ga kijken of ik die printplaat eens kan gebruiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan