XFX HD4870 - Zotac GTX260 Synergy Edition - Asus ENGTX260 GL+/HTDI/896MD3

Status
Niet open voor verdere reacties.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:p
HKC is een heel slecht merk. NOOIT nemen.

Als het de HD4870 wordt, dan heb je voldoende aan een goede 400W.
Maar bedenk ook even wat je in de toekomst met je systeem wilt doen. Een goede voeding kost al snel 40-50 euro.

Ik zal zo wel een lijstje plaatsen met geschikte voedingen (die betaalbaar zijn)

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[68471]=1&product[58761]=1&product[205213]=1

De goedkoopste is sterk genoeg voor je systeem.
De duurste is hooguit handig als je in de toekomst zwaardere onderdelen in je pc wilt kunnen zetten.
 
Laatst bewerkt:
Is hkc echt slecht ?

Ik heb geholpen bij een computer zaak en die verkochten bijna alleen maar HKC voedingen , nooit problemen mee gehad :O
 
Is hkc echt slecht ?

Ik heb geholpen bij een computer zaak en die verkochten bijna alleen maar HKC voedingen , nooit problemen mee gehad :O

Echt heel slecht. Zeker als je een systeem zwaarder gaat belasten.
Een 500W HKC is dan ook te vergelijken met een 250W van een willekeurig A-merk.
 
Ow.

Trouwens ik heb toch voor de HD5850 gekozen uiteindelijk ( in het andere topic ) :p
 
dus heb ik toch de goede keuze gemaakt :)
Want ik heb het geld er nl. wel voor ( en het oorspronkelijke budget was 500-600 euro , zit ik nou toch wel 150 euro boven maar wel veel betere pc ) :p
 
Wat dat betreft geen probleem.
Wel een beetje zwaar voor je huidige systeem, maar goed: dat kan verder totaal geen kwaad.
Mocht je de voeding nemen met het oog op een toekomstige CF/SLI-setup, dan moet je bedenken dat de voeding maar 2 pcie-stekkers heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan