films en toebehoren werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
501
ik download soms films en als ik ze dan afspeel werken ze
dan wil ik er de ondertitels bij plaatsen en dat lukt ook allebei zelfde naam en programma vobsub .

maar nu laatst heb ik er 4 gedownload waarvan 1 werkt met ondertitels erbij

de andere :

- spelen af maar eens ondertitels erbij speelt film niet meer af
- spelen af maar geen ondertitels bij staan nochtans in zelfde map en zelfde naam
- sommige spelen enkel af als ik het programma waarmee ik ze afspeel (media player , media player classic home cinema) volledig maximaliseer

kan iemand me helpen ?

hartelijk dank
 
het kan veel makkelijker
je kan beter http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html media player downloaden, is eigenlijk veel beter dan windows media player. om ondertiteling te laden moet je gewoon de film openen in vlc, rechtermuisknop op het beeld en dan ondertitelingsspoor en dan 'laden'. nu kan jet het ondertiteling bestand zelf aanklikken:thumb:
 
geprobeerd maar bij die 2 films speelt hij de ondertitels ni mee af ...
 
Staan er dit soort haakjes [ ] in de filmtitel?
Is de bestandsnaam van de filmtitel (en dus ook ondertitel) extreem lang?

Indien ja, kort beide dan in en haal die eventuele haakjes weg........
 
geprobeerd en nu werken er een deel

maar 1 film speelt af maar eens ik er de ondertitels bijplaats speelt hij niet meer
heeft hier iemand raad voor ? met het programma van hier boven eerder vermeld werk het ook niet ?

wie kan me helpen aub

hartelijk dank
 
geprobeerd en nu werken er een deel

maar 1 film speelt af maar eens ik er de ondertitels bijplaats speelt hij niet meer
heeft hier iemand raad voor ? met het programma van hier boven eerder vermeld werk het ook niet ?

wie kan me helpen aub

hartelijk dank

is het ondertitelingsbestand wel een srt bestand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan