Eeen probleem met ulead video studio 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje1

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
65
Hallo ik heb weer 1 film bewerkt met ulead video studio 11 maar wil hem even op mijn harde schijf zetten en dan even testen met menu enz,maar hij zet het er niet op als ik branden druk dan zegt ie branden mislukt ik heb dat vinkje weg gehaald van disk maken dat moet toch als ik het even op mijn harde schijf wil zetten inplaats van gelijk op dvd branden.
Waar ligt dat aan de film is maar met menu en muziekje der bij 4,38 gig groot dus niet te groot voor op dvd dus wie kan mijn helpen.


Groetjes Daantje
 
Hoi

Hoi Ik schrijf het naar me externe harde schijf en die is heel erg groot daar ligt het niet aan dat is het juist het rara der van. Dus ik weet het niet wat ik verkeert doe kan je me helpen.

Gr Daantje
 
Is die externe harddisk als FAT32 of als NTFS geformatteerd?
 
Hoi

Hij is NTFS hij heeft er nooit problemen gehad,maar waar kan het nu aan liggen.

Gr Daantje
 
Hoi Ik schrijf het naar me externe harde schijf en die is heel erg groot daar ligt het niet aan dat is het juist het rara der van. Dus ik weet het niet wat ik verkeert doe kan je me helpen.

Dat heeft er allemaal niets mee te maken waar je die film schrijft al schrijf je de film naar de maan, het is de vrije ruimte op je c schijf die hier in aanmerking komt daar worden de tijdelijke files op gezet tijdens het renderen en dat kan tot meer dan een tienvoud van de grootte van het filmbestand oplopen.
Daarom was mijn onbeantwoorde vraag
Hoeveel vrije ruimte heb je op je C:?

Opkuisen met bv Ccleaner en defragmenteren is zeker geen slecht idee, baat het niet schaad het niet.

Je kan ook zelf bepalen welke partitie moet worden gebruikt voor die temp files , maar default in Windows is dat C:
Rizze
 
Hoi

Hoi Op mijn c schijf heb ik bijna 8 gig over dus ik denk dat het daar niet aan ligt denk ik zo.
Ik heb er nooit geen problemen mee gehad . Ik geef alles aan naar mijn externe hardeschijf ik schrijf niks naar me c: schijf dus.
Dus nu weet ik het niet meer.

Gr Daantje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan