.wmv stream downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackbetty141

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
414
Hallo,

Ik heb een .wmv streambestand en dit wil ik graag vast op mn harde schijf hebben staan, dus als mp3 o.i.d.

Hoe doe ik dit?

Alvast bedankt!
 
Ik gebruik Orbit om streams te downloaden.
Hierna zal je hem even moeten converteren naar MP3.
 
Als ik de URL invoer en download maakt hij alleen een .wmv bestandje, dus geen mp3 ofzo

of doe ik iets fout?
 
Dat zoeken op internet gaat niet, want je krijgt dan allemaal converters voor wmv (video) en niet voor de stream:(
 
Ik snap even iets niet.
Wat voor bestand staat er uiteindelijk op je harde schijf als je de stream met Orbit hebt gedownload?
Is dan een WMV bestand of heeft deze een andere extensie?
Geef ook even de link van het bestand dat je wil binnenhalen dan kan ik er even naar kijken.
Ik ga nu offline maar kijk morgen weer.
 
Ik heb nog even gekeken, het lukt mij ook niet helaas.
Ik vind het raar dat het een WMV bestand is ook.
Misschien krijg ik nog een helder idee en dan hoor je van me.
 
Laatst bewerkt:
ik had zelf ook nog wel een idee:

er bestaan volgens mij programma's die het geluid kunnen opnemen wat uit de speakers komt, dus zonder kwaliteitsverlies, alleen kan ik ze niet vinden.... weet jij er misschien een?
 
Nee, helaas ken ik die niet.
Ik heb nog even gekeken maar ik weet echt hoe je wmv naar mp3 kan opslaan.
Heb zelfs nog even een artikel in de T&T opgezocht voor je en normaal gesproken download ik alle streams ( ik doe het niet zo vaak ) gewoon met Orbit maar ik krijg deze ook niet voor elkaar.
Geef nog eens even de link naar het bestand maar dan niet de directe link maar waar het staat op de site anders gaat hij gelijk afspelen in mijn Mediplayer.
 
Ik heb hem!

Hij stond als link op internet naar een mp3! Dus ik zou niet weten hoe het wel zou moeten, maar het is in ieder geval gelukt!

Bedankt voor uw hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan