vergroten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
225
Hallo, heb vakantie foto's gedownload gekregen van vrienden maar de foto's zijn vrij klein 427x640 die zou ik graag vergroten ,dat heb ik al eerder gedaan maar de kwaliteit van de foto word dan te slecht weet iemand hoe ik de foto's kan vergroten zonder zo min mogelijk kwaliteit verlies???
bedankt vast
 
foto

Raymond bedankt voor de snelle reactie ik heb nog een vraagje .Kan mijn viendin die foto's niet in normale grootte versturen ? Ik begrijp dat dan het bestand groter word en dus niet zoveel foto's te gelijk verstuurd kan worden of is dit te simpel gedacht van mij ik vind als je een foto verstuurd via e-mail en je verkleint die en de ontvanger kan die niet vergroten wat heb je dan aan zo'n foto? ik heb een programmatje AWC
dat foto's op mijn bureaxblad telkens veranderd maar ik kan die foto's niet in die map zetten omdat ze te klein zijn snap je
bedankt vast
 
Natuurlijk kan dat maar ze kan ze ook uploaden naar bijvoorbeeld www.megaupload.com zodat ze daar voor je klaar staan.
Zij stuurt jou dan een link van Megaupload en je kan ze zo binnen halen.
Let op !! Als ze ze via de mail verstuurd dan veel providers gaan mailtjes groter dan 5 MB accepteren. Soms 10 maar dat verschilt per provider.
Ik zou ze uploaden naar het door mij genoemde adres.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan