Meerdere mensen laten samenwerken in een project?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

visualsander

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2000
Berichten
72
Hoi,

ik heb echt geen idee of ik deze vraag in de juiste groep plaats. Sorry als ie verkeerd staat.

Ik ben projectleider van een stuk of wat Microsoft .Net developers. De mannen moeten samen een applicatie ontwikkelen. Het probleem is dat we geen ontwikkelomgeving hebben waar we met zijn allen op kunnen werken. Wat er in principe alleen nodig is is een locatie waar ze hun sources (broncode) kunnen delen. Complete development omgeving is aangevraagd maar dit duurt een behoorlijke tijd.

De vraag:Hoe krijg ik de ontwikkelaars zo snel mogelijk op een omgeving waar ze samen kunnen werken gebruik makend van Visual Source Safe?


Is dit wat?
Ik heb zelf wat zitten zoeken en googlen en zo.
Is dit wat:
We sluiten de laptops van alle ontwikkelaars aan op een Switch. Die Switch sluiten we dan aan op het netwerk => internet is geregeld.
Dan schaf ik een externe harde schijf aan en schaf ik USB over Network aan (http://www.usb-over-network.com/)
Daarna installeer ik Visual Source Safe op die externe harde schijf.

=> Zou dat werken?
=> Nadeel (een groot nadeel) van deze oplossing is dat dit alleen werkt als alle programmeurs aangesloten zijn op de switch. Het mooie van (deze) programmeurs is dat ze exact 8 uur werken op een dag.....en elke ochtend krijg ik van die mannen te horen 'dat ze nog ff iets gedaan hebben vanuit thuis....een uurtje of 2-3....en dat keer 4-6 programmeurs!!!! HULDE!!!! :thumb::thumb::thumb::thumb:
Weet iemand een oplossing zodat de programmeurs ook vanuit thuis/de kroeg/het strand etc etc bij de sources kunnen?

THNX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan