Draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Berichten
3
ik heb pas een draadloze router gekocht en en heb 'm op een vaste computer gezet maar nu wil ik ook met mijn laptop draadloos internetten via die router die op die vaste computer staat maar nu heb ik de handleiding door gelezen maar dan moet je op zo'n draadloos internet verbinding icoontje klikken maar die zie ik niet staan in mijn werkbalk weet iemand waar je dat icootje kan vinden?

met vr. gr.jus
 
Hoi,

Klik met de rechtermuisknop 'ergens' op de taakbalk (niet op een geminimaliseerd programma dus ... !!) en kies in hetsnelmenu onderaan op 'Eigenschappen'
Je ziet een venster met bovenin vier tabblaadjes.
Klik op 'Systeemvak' en kijk of er een vinkje staat bij 'Netwerk'.

Een andere manier om bij het netwerkcenrum te komen:

Ga naar het configuratiescherm en dubbelklik op 'Netwerkcentrum'
Klik nu links op 'Verbinding met een netwerk maken'.
Als het goed is staat je netwerk er nu bij.
 
Misschien wat overbodig maar laten we beginnen met de vraag, kan de laptop wel Wlan aan? Of te wel dit is de term voor draadloos netwerk. Zo ja weet je zeker dat deze is ingeschakeld op de laptop, meestal is deze voor zien van een schakelaar om dit aan of uit te zetten.

grtjs jjw
 
Hoi,

Klik met de rechtermuisknop 'ergens' op de taakbalk (niet op een geminimaliseerd programma dus ... !!) en kies in hetsnelmenu onderaan op 'Eigenschappen'
Je ziet een venster met bovenin vier tabblaadjes.
Klik op 'Systeemvak' en kijk of er een vinkje staat bij 'Netwerk'.

Een andere manier om bij het netwerkcenrum te komen:

Ga naar het configuratiescherm en dubbelklik op 'Netwerkcentrum'
Klik nu links op 'Verbinding met een netwerk maken'.
Als het goed is staat je netwerk er nu bij.

ik zie nergens snelmenu staan als ik op de werkbalk klik
 
Hoi,

Vreemd ....
Ik bedoel dus: op de rechtermuisknop klikken, wanneer je met de muispijl op de taakbalk staat. De taakbalk is dus die balk onderaan het bureaublad over de hele breedte van het venster .....
Maar ik heb je ook die tweede methode (via het configuratiescherm) uitgelegd. Werkt die wél?
 
nee

nee wat ik zie nergens netwerk centrum staan.
mischien is dat bij andere pc's?
ik hb namelijk TravelMate 290
maar wel gwn windows XP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan