downloaden van films

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
501
als je een film wil downloaden moet het steeds via een torrent en zo dan langs een programma om torrents te downloaden ...

maar kan het niet op een andere manier door van een site rechtstreeks te downloaden zodat je geen programma moet gebruiken
en als je dan op de film klikt dat er dan het paginatje opkomt zodat je film gewoon kan opslaan en dat het gdn is met al die torrents en torrents programma's want is wel traag

bestaat er een middel voor ?

hartelijk dank
 
Dan moet je Usenet/nieuwsgroepen gaan gebruiken.
Dan heb je je volle download snelheid en ben je niet afhankelijk van seeders en dergelijke. Ik haal in minder dan 15 minuten een complete 4.7 GB film binnen maar heb dan ook 50 Mb internet bij mijn provider dus daar moet je wel rekening mee houden.
Wat jij wil is geen optie tenzij je streaming films wil gaan kijken maar dat ik ook niks vind ik.
 
en hoe werkt die usenet dan ??? dan ook via torrents en dan met usenet openen ?
of hoe zit dat precies ??

kan je me dat uitleggen hoe ik eraan begin ?

hartelijk dank
 
gebruik een payserver bijvoorbeeld eweka.
dan zou je met ftd kunnen zoeken.

kijk maar eens op deze site http://www.binaries4all.nl/
 
Een stuk ingewikkelder als torrents maar stuk sneller en betrouwbaarder.

Payserver is niet vereist al heb je een provider die dit ondersteund.

Ziggo bijvoorbeeld ondersteund dit en haalt bij mij 600 bit(wij zijn niet eens meer bij ziggo en downloaden er nogsteeds mee:D)


Groetjes!
 
Ingewikkelder?
Bij torrents haal je een Torrent bestand binnen en die open je met een torrent programma ( Utorrent bijvoorbeeld) en met Usenet haal je een NZB bestand binnen en open je met een NBZ programma ( Grabit bijvoorbeeld ).....
Uitpakken en repareren hoef je tegenwoordig met Usenet ook al niet zelf meer te doen dus alleen even een NZB bestand openen met bijvoorbeeld Grabit downloaden en je film staat klaar om te branden.
Verder is een payserver bij mij wel noodzakelijk met mijn 50 Mb verbinding anders kom ik nooit op die snelheid en volgend jaar ga ik naar 100 Mb. Dat trekt een gratis newsserver niet.
 
Laatst bewerkt:
Lol, dat ligt eraan hoeveel je download natuurlijk.
Ik vind het erg prettig dat een film snel binnen is en het kost mijn niks extra want Ziggo is nu gewoon aan het stunten met de snelheden.
 
Ja, ik zat eerst op 20 en nu op 50 en het gaat in januari ongeveer naar 100 Mb toe :thumb:
Zonder extra kosten inderdaad.
 
Een stuk ingewikkelder als torrents maar stuk sneller en betrouwbaarder.

Payserver is niet vereist al heb je een provider die dit ondersteund.

Ziggo bijvoorbeeld ondersteund dit en haalt bij mij 600 bit(wij zijn niet eens meer bij ziggo en downloaden er nogsteeds mee:D)


Groetjes!

Doe jij dat gratis?!
 
Géén nieuwsgroepen gebruiken.
Gebruik gwn waar het released word, torrent ja, en dan een paar goede trackers, en dan heb je nog irc, dat kan je zien aals een soort "payserver" maar dan gratis en zonder limieten.
 
wat dacht je van google.
 
Zelf nog nooit van gehoord:confused: maar ga het zelf ook proberen:thumb:

*KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@lord4163,

Dit soort links zijn niet toegestaan op Helpmij. Graag opletten wat je doet, want dit is de tweede keer in nog geen twee weken. Kijk je mail even na.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan