Netwerkprobleem door gebruikers namen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AvP

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Berichten
43
JanKlep had problemen met zijn netwerk en kreeg vanb Paul-RT een bijlage voor een soepel netwerk met winxp.
Die bijlage gecopieerd en begonnen met CMD en dan doet zich een vreemd verschijnsel voor. Op de ene computer krijg ik de juiste naam te zien van degene die daar als enige een account heeft, ikzelf dus.
C:\Documents and settings\ PIET ( de naam waarmee ik inlog) Ik ben de enige gebruiker op deze computer.
Op de andere computer krijg ik na CMD het schema te zien met een naam die al lang geleden is verwijderd van deze computer als account.
C:\Documents and settings\ PIETERS (deze naam komt niet voor in de accounts) Ik ben de enige gebruiker op deze computer met de naam pietje

Ik ben geen computerkenner en daarom weet ik niet hoe ik die naam in het DOS venster kan veranderen in pietje want ik vermoed dat doordat daar een verkeerde naam staat ik het maar niet voor elkaar krijg met het schema dat Paul-RT een netwerk aan te leggen.
Wil iemand mij even op weg helpen zodat ik de juiste naam in het DOS scherm krijg.
 
t kan toch best zijn dat je t account hebt verwijderd maar het profiel nog aanwezig is, want daar lijkt het op.
 
Waar vind ik dat profiel dan?

t kan toch best zijn dat je t account hebt verwijderd maar het profiel nog aanwezig is, want daar lijkt het op.

Hoe ik precies met QUOTE moet omgaan weet ik niet, hoop dat ik het zo goed doe.
Waar vind ik dat profiel dan?
 
Waar vind ik dat profiel

Niemand een antwoord op mijn vraag waar ik mijn profiel kan vinden?
 
Waarschijnlijk is het account pieters niet verwijdert maar hernoemt naar pietje.
Hierdoor blijft de naam van het profiel pieters heten.

De profielen zie je terug in C:\Documents and Settings. Daar zal waarschijnlijk geen map bestaan die pietje heet maar wel een pieters
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan