video importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liam2005

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Berichten
9
beste forum leden hier de vraag als ik een stukje film wil importeren in video de luxe 15 uit mijn videocamera sony dcr-sr-210e harddisc krijg ik deze tekst te zien
kan de beheersinformatie niet ophalen daar ik al enkele films heeft bewerkt begrijp ik niet wat ik hier mee aanmoet graag jullie hulp.
alvast bedankt
 
Leuk, die vertalingen in NL-talige software, maar wat met' beheersinformatie' wordt bedoeld??
Het zou kunnen gaan over de computer, maar dan zou het eerder beheerders-informatie zijn. Als het over de video beelden gaat, wordt misschien timing-informatie uit het videobestand bedoeld. Of staat dat er? Die eerdere films die je al hebt gemaakt zijn van dezelfde camera, en met dezelfde versie v. Video de Luxe verwerkt?
Kun je het videobestand wel afspelen, bijv. met de gratis VLC-player? Staan de bestanden nog op de hardeschijf vd camera? Je zou ze eerst naar een lokale harde schijf kunnen kopie ëren, en dan pas importeren in Magix..
Op de Magix 'afdeling' vh Videomontageforum weten ze meer over deze software, stel evt. daar je vraag..

http://www.videomontageforum.nl/forum/ubbthreads.php/forums/31/1/MAGIX_Video_deLuxe

p.s: Een paar leestekens in je tekst maakt het lezen wat prettiger, punt.
 
beste vandahl
ten 1e bedankt voor Uw reaktie.
ten 2e is dit de 1e keer dat ik wat op het forum vraagt het valt mij al mee dat ik goed zit en niet wordt verwijderd.
wat de leestekens betrefd bedankt voor de waarschuwing en zal het proberen niet te vergeten.:evil::evil:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan