Windws Movie Maker(publiceren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakkedoe

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Berichten
14
Alhoewel men mij de raad geeft om WMM te gebruiken , heb ik problemen om te publiceren. Mijn film staat dus op storyboarden ik wil publiceren naar de computer. Het antwoord is telkens : “Kan de film niiet voltooien. WMM kan de film niet in de opgegeven locatie publiceren. Controleer of de originele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor publicatie nog beschikbaar is en of er voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is. Probeer opnieuw.
Wanneer ik naar een DVD wil publiceren, begint dit te coderen tot 9 % soms 10 %. En verder gaat dit niet.
Kan iemand mij daarover goede raad geven.
 
1) heeft u voldoende schijf ruimte

Deze computer > rechtermuisknop op de C of D schijf > Eigenschappen.

u heeft ongeveer 200MB nodig voor een filmpje in windows movie maker ligt aan de kwaliteit en aan de lengte van de film

2) Heeft u de filmbestanden die u heeft gebruikt nog wel op dezeflde locatie staan

Als u de filmbestanden in een andere map heeft geplaatst kan windows movie maker deze niet meer vinden u kunt dit verhelpen door ze opnieuw toetevoegen en niet meer te verplaatsen.

mvg

Du phanz
 
Ik heb nog 112 GB en mijn bestand is hetzelfde gebleven. mvg, Jakkedoe
 
zelfde probleem

hoi Jakkedoe

is het probleem inmiddels opgelost
zoja hoe want ik loop daar ook tegen aan
 
Ik kreeg een film van 1 uur ook niet 1 in keer gepubliceerd. Heb hem nu in 4 stukken van ca.15-20 minuten gemaakt en daarna als 1 geheel op DVD gebrand. Dat werkt prima.
En mocht je dat niet willen doen, dan moet je voor minder kwaliteit kiezen. Dan lukt het ook, maar is je DVD kwaliteit gewoon minder.
 
ik heb het probleem ook gehad met windows movie maker, dat hij de film niet wil publiceren. Na wat surfen op internet ben ik tot de volgende conclusie gekomen wat bij mij werkt:

* Verwijder bij ALLE afbeeldingen "infaden vanuit zwart".
dit kun je zien als je op de afbeelding gaat staan en rechtermuisknop indrukt.
staat er een vinkje bij "infaden" klik hierop om hem uit te schakelen.

ik weet niet of het altijd werkt maar bij mij was dit wel het geval. Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan