Dj .... Beginner ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
391
Hallo allemaal

ik zou graag ja willen dj maar mij vraag is ik heb het progamma virtual dj al .... maar volgens mij zitte niet zo veel dingen in wat ik merk wat je kwa kan doen ...

is er een beter progamma of ook mischien simulatie ?:eek:

En wat voor muziek moet je ongeveer hebben :eek:

MVG Gidion
 
Met Virtual DJ kun je een heleboel doen!

zorg dat je hem op de juiste interfase heb staan, en je kunt met de effecten alleen al een boel spelen.
Door een paar samples erin te laden kun je makkelijk korte stukjes door nummers heen laten horen.
En het programma is juist makkelijk in gebruik, aangezien je duidelijk en snel de BMP's van nummers gelijk kan zetten, en ervoor zorgen dat nummers goed en snel in elkaar overlopen.

Ik vind het juist een fijn programma. (Weliswaar ben ik geen DJ, aangezien de meeste muziek daarvan totaal niet mijn stijl is, maar ik ken het programma redelijk)

De soort muziek is van jezelf afhankelijk ;)
 
Traktor Pro kan je gratis proberen voor 30 dagen, www.nativeinstruments.com
Kost de Pro je teveel dan ga je voor de DUO, deze versie heeft slechts 2 decks en wat minder toeters en bellen. Je kan er redelijk wat MIDI tafels op aansluiten en deze zelf configureren. Er zijn MIDItafels op de markt waar Traktor 3LE bij zit, die je voordelig kan upgraden naar de PRO versie. Zelf heb ik tot voor kort met Traktor 3 gewerkt en sinds een weekje op Traktor Pro overgeschakeld vooral omdat NI een leuk aanbod deed voor de upgrade.:thumb: Op Virtual DJ was ik na een maand uitgekeken, wat je met Traktor en zijn 4 deks kan uithalen is enorm.:love: De nieuwe filters en special effect zijn legio.
 
virtual dj is best te doen, download de titanium skin maar ( heb ik zelf ook ), kom je om in de functies!

2hrmhhs.jpg


soort muziek is geheel afhankelijk, ikzelf mix er electro, techno en trance mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan