Audio tip you tube - cool edit pro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansie16

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2009
Berichten
2
http://www.youtube.com/user/hansie1963#p/u/5/BOo8EUcTydo

Beste mensen,

Hebben jullie tips hoe ik de audio kan verbeteren van bovenstaande videoclip op youtube? Ik heb de orginele film ook en heb de .wav al ge-extract, maar nu kom ik met Cool Edit Pro even niet verder. Zijn er hier goede tips te geven of is de audio voorgoed verprutst?

Alvast bedankt.

Hans
 
Tja, het maken van een bootleg is ook een vak :cool: Hier kun je echt niks meer aan doen. het is totaal vervormd.. Nou ja, 1 ding dan: Je zoekt een (goeie) live-opname van dat nummer, en zet 'm onder je beelden..
 
Tja, het maken van een bootleg is ook een vak :cool: Hier kun je echt niks meer aan doen. het is totaal vervormd.. Nou ja, 1 ding dan: Je zoekt een (goeie) live-opname van dat nummer, en zet 'm onder je beelden..

Zeker? Geen obscure settings in cool edit pro die het toch wat kunnen verbeteren? Ik vind het jammer, want de video is redelijk en in ieder geval vanuit een geweldige positie gefilmd.
 
Zeker. Anders had ik het zelf geprobeerd. De camerapositie was misschien goed, de microfoonpositie niet, vlakbij de monitors, en bewegend. En los daarvan is er veel teveel signaal binnengekomen, waardoor het is vervormd. Maar dat idee van een live opname eronder leggen vind ik zo gek nog niet, al zeg ik het zelf..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan