Hulp op afstand hackker

Status
Niet open voor verdere reacties.

funking

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
Berichten
9
Halloo mensen ik heb een groot probleem , ik ben een paar weken geleden op vakantie geweest en heb de buren de sleutel van het huis gegeven om op het huis te passen , nu gebeurren er allemaal vreemde dingen , ik hoor door de muur dat ze erg veel lol hebben over me , kan alleen niet bewijzen dat hun het zijn , ik denk dat ze iets met me laptop hebben gedaan die windows vista draait , ik weet dat hulp op afstand mogelijk is dat je kan zien wat iemand op ze pc doet , ik heb ze hier ook wel is uitgebreid over horen praten hoe geweldig het wel niet werkt ,
nu is me vraag hoe hoe los ik dit op , en hoe ik kan zien dat iemand dit ook echt heb gedaan heb op me laptop , en als het mogelijk is hoe kan ik bewijzen/ erachter komen dat hij het is , al is het alleen maar een ip adres , mvg Funking
 
Laatst bewerkt:
-

jah en dan een hoop gezeik aan de hand hebben met iedereen
 
Laatst bewerkt:
-

oke ik zit nu in de logboekken van vista te browsen maar waar precies moet ik kijken , want er is gewoon teveel en 75% van het logboek snap ik niet
 
oke ik zit nu in de logboekken van vista te browsen maar waar precies moet ik kijken , want er is gewoon teveel en 75% van het logboek snap ik niet

op datum, op dat tijdstip dat zij bij u waren in huis, op toepassing en of beveiliging.
 
-

jah dat snap ik , maar welke catagorie , welke bestandsnaam , welke processen meot ik in de gaten houden , moeti k kijken bij bijv waarschuwingen ect ect
 
jah dat snap ik , maar welke catagorie , welke bestandsnaam , welke processen meot ik in de gaten houden , moeti k kijken bij bijv waarschuwingen ect ect

als je de datum ziet op t moment dat je op vakantie was, weet je al genoeg, als je laptop/pc niet aanstaat wordt er namelijk ook niks gelogd.

lukt t zo?

mochten er in dat tijdbestek toch meldingen zijn gekomen, kan je die hier dan posten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan