Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonykil1

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Berichten
59
Ik weet niet of ik hier de vraag kan stellen maar ik heb dringent hulp nodig.
Ik ontmoette vandaag via internet een vremde op een spel, en die zei dat hij met 1 sms heel veel credits kon halen. Dus ik vroeg wat moet ik doen daarvoor. Ik smste ONE naar 4466, nu heb ik al ongeveer 70 smsjes van Onebip: Bedankt voor uw bestelling. Hoe stop ik dit? En zal ik dit moeten betalen of kan ik naar de politie gaan?

Tony,
 
heb je al keer stop gesmst daar heen of off of no, misschien dat je hem daarmee kan stoppen??

ben bang dat het wel betalen word.

suc6

groetjes mike:thumb:
 
Je hebt je zelf met een stomme actie aangemekd dus ja, dat wordt echt betalen
 
als je even in de regels had gelezen waar je mee in bent gegaan staat het volgende:


TERMINATION OR CANCELLATION OF A SERVICE
To cancel your subscription SERVICEs, please:

•send a text message with the text "OFF" as a reply to the short code from which you received the premium SMS

suc6

groetjes mike

heb je prepaid of abbo?
 
als je even in de regels had gelezen waar je mee in bent gegaan staat het volgende:


TERMINATION OR CANCELLATION OF A SERVICE
To cancel your subscription SERVICEs, please:

•send a text message with the text "OFF" as a reply to the short code from which you received the premium SMS

suc6

groetjes mike

heb je prepaid of abbo?

Abbo, dus ik moet OFF naar 4466 sturen?
 
ja dan word het een duur grapje voor je,

je kan proberen contact op te nemen met hun maar denk niet dat ze er iets mee gaan doen.

ja als je dat stuurt moet het stoppen , dat zelf in de regels die je moest accepteren dus als het goed is wist je dat:p:D

suc6

groetjes mike:thumb:
 
ja dan word het een duur grapje voor je,

je kan proberen contact op te nemen met hun maar denk niet dat ze er iets mee gaan doen.

ja als je dat stuurt moet het stoppen , dat zelf in de regels die je moest accepteren dus als het goed is wist je dat:p:D

suc6

groetjes mike:thumb:

Het il gestopt maar ik had het niet op een website gedaan. Via msn zei hij tegen mij dat ik dit moest doen.
 
Het is nog niet gestopt heb er net weer 2 gekregen? Ik heb OFF en STOP geprobeert.
 
Dan heb je echt een heeeeeeeeeeeeeel groot probleem dat heeeeeeeeeeeel veel geld kan gaan kosten
 
Daarom vraaag ik wat moet ik doen, straks krijg ik een groot probleem.

Ik weet ook even geen oplossing en ik denk dat je al een heel groot probleem hebt.

Kijk eens rond op de website daar of je iets kunt vinden om het te stoppen
 
je kunt misschien cantact met opnemen met je provider en uitleggen , misschien dat zei een idee hebben en je kunt eventueel een mail sturen naar hun help@onebip.com ?

hier kun je ook contact opnemen.
 
ben nog even aan lezen gegaan maar als je alle diensten wilt afmelden moet je volgende doen, even stukje tekst :

If you are using SMS, to unsubscribe from the latest text alert service you enrolled in you must send the word “OFF”; to unsubscribe from all active services, you must send the keyword "OFF ALL" in this exact order. We may always contact you via email or SMS for administrative or informational purposes, including follow-up messages regarding the administration of your subscription plan

dus met off all te smsen beeindig je alle diensten zoals ik begrijp.

Hoop dat het een wijze les voor je is om nooit zomaar ergens op te smsen met zulke diensten,

volgens mij staat er ook iets over op tros radar ...


suc 6

groetjes mike:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan