redelijk ingewikkelde opstelling voor ICS, is het mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jherrman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2008
Berichten
1
Het is eerste keer dat ik post hier dus ik hoop dat dit nog niet eerder werd gevraagd, heb allesinds geen concreet antwoord gevonden dus...;)

Even korte situatieschets mss. Ik zit samen met een met een vriend op appartement (zijn beide student) en we zitten hier aangesloten op een studentenprovider. We maken verbinding met een adsl-modem en router (Belkin N+ wireless adsl router).
Nu durft onze verbinding wel eens een paar uurtjes ofzo weg te vallen van tijd tot tijd, maar gelukkig hebben we ook het paswoord van de wireless van onze toffe buren. Het probleem is nu dat alleen ik een laptop heb (waarmee ik dan in de woonkamer kan gaan, waar ik "matig" ontvangst heb). Mn maat zit echter met een PC in zn kamer en krijgt ondanks het feit dat hij een usb-ontvanger heeft voor draadloos te surfen, geen ontvangst.
Daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om met mijn laptop in de woonkamer te gaan, terwijl ik met de kabel aangesloten ben aan onze adsl router (en ik zo een lan-verbinding heb met mn maat, die op zijn beurt via kabel of draadloos op onze router zit), terwijl ik met mn draadloze adapter verbonden ben met de buren, en op die manier dan via ICS hem te laten meesurfen? Zit dit al de hele dag te proberen maar lukt me niet....
dank bij voorbaat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan