problemen na bootcamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basj0ew

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2005
Berichten
107
ik heb een imac en ik wilde daar met bootcamp windows op instaleren.
dus hij start opnieuw op om te beginnen met de intallatie maar hij blijft op een gegeven moment hangen met een zwart scherm met de tekst; no bootable device, insert a bootabe disk. zoiets staat er. als ik dan de cd erin doe van windows gebeurd er niks. maar ik kan dan alleen mn mac uitzetten door de power knop in te drukken, en als ik hem weer aanzet kom ik weer in dit scherm. dus ik kan er niks meer mee. is er een manier om de installatie van windows te annuleren en gewoon weer op te starten in mac osx??
 
Als je de ALT-toets tijdens het booten inhoudt kun je als het goed is de Mac-partitie selecteren.
 
ok het is gelukt werkte idd als ik de alt toets in gedrukt hield. nu is windows geinstalleerd en het werkt. alleen het geluid enzo en draadloos internet werken niet. ik neem aan dat ik de mac drivers nog moet installeren daarvoor, en ik heb gelezen dat ik dan de installatie cd van mac os erin moet doen tijdens draaien van windows. dit heb ik gedaan maar er gebeurd dan helemaal niks, ik kan niks kiezen van drivers installeren ofzo?

iemand een idee
 
Er staat op de Mac OS X cd gewoon een setup.exe (dus een windows-programma) dat je moet uitvoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan