nminilaptop wil niet op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
hallo allemaal


ik heb een probleem , ik heb een minilaptop hier liggen, nu heb ik internetten op mijn telefoon, ik wil met mijn minilaptop op internet en dan via de telefoon. wie kan mijn vertellen hoe ik dit het beste kan doen .\


minilaptop is een ecepc met windows xp
telefoon is een htc s740

alvast bedankt
 
Daat gaat via de bijgeleverde software van de HTC. Bij Nokia gebruik je PC Suite bijvoorbeeld en maak je eerst internet verbinding en met één klik op een knop in de software verbind je hem met je laptop. Zoiets zal HTC ook wel hebben.
Let er wel op dat niet alle providers toestaan dat je mobiel als modem gebruikt !!
Je kan dan een dikke rekening verwachten op je deurmat !!
Als je toevallig bij T Mobile zit heb je dat probleem niet. Die staan dat gewoon toe.
 
Laatst bewerkt:
Daat gaat via de bijgeleverde software van de HTC. Bij Nokia gebruik je PC Suite bijvoorbeeld en maak je eerst internet verbinding en met één klik op een knop in de software verbind je hem met je laptop. Zoiets zal HTC ook wel hebben.
Let er wel op dat niet alle providers toestaan dat je mobiel als modem gebruikt !!
Je kan dan een dikke rekening verwachten op je deurmat !!
Als je toevallig bij T Mobile zit heb je dat probleem niet. Die staan dat gewoon toe.

het gaat mijn er om, om wat te kunnen interneten en niet downloaden. dus ik denk dat het geen probleem zou moeten opleveren
 
Bij Vodafone bijvoorbeeld wel.
Je kan natuurlijk doen wat je wil maar ik waarschuw je alleen maar. Ik weet waar ik het over heb want ik heb dit al bij twee personen mee gemaakt. Niet alle providers staan toe dat je je telefoon als modem gebruikt en dat om reden dat zij dan inkomsten verliezen aangezien zij dan minder dongles verkopen als iedereen via zijn mobiel gaat verbinden. Ook KPN doet hier erg moeilijk over.
 
in ierdere geval bedankt voor je waarschuwing
 
Verder moet het wel lukken hoor. Kijk even goed naar je software daar moet iets van internet bij staan en dan via USB aansluiten.
Ik wil je alleen maar behoeden voor hetgeen ik nu al bij twee personen heb meegemaakt met Vodafone en KPN.
Bij T Mobile staat het op de site dat het geen probleem is.

Lees maar:


Het is mogelijk om een telefoontoestel als modem te gebruiken, zodat er gebruik kan worden gemaakt van internet op een PC / laptop middels het T-Mobile netwerk. Er wordt een inbelverbinding gemaakt tussen de telefoon en PC via een USB-kabel, Bluetooth of Infrarood.

De internetsnelheid is het maximum wat uw toestel of abonnement aan kan. Een gebruikelijke downloadsnelheid voor GPRS is 6 kb/s. Voor HSDPA ligt de maximum snelheid rond 130 kb/s.

De kosten van het internetten op de PC / laptop zijn gelijk aan het internetten op het toestel zelf.



Als dit niet staat op de site van je provider moet je uitkijken !!!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan